haber32
banner77
17 Nisan 2019 Çarşamba 18:00
Recep Özel'den tepki..
haber32

Ak Parti Isparta Milletvekili ve YSK temsilcisi Recep Özel, İstanbul'da henüz itirazlar sonuçlanmadan apar topar mazbata verilmesine sosyal paylaşım sitesinden yanıt verdi, Özel şu ifadeleri paylaştı..

''Maltepe’ de ki 1089 sandığın tekrar sayımında aradaki fark 808 azaldı. işte biz bunun için İstanbul ‘daki 31.186 sandığın tamamının sayımını istiyorduk.......
SÜREÇ BİTMEDİ.......''

Son Güncelleme: 17.04.2019 19:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
araslı 2019-04-17 19:57:45

atı olan üsküdarı gectı bırakın bu ayakları gelın ısparta da işşizlige çözüm bulun iş sahası yok

Avatar
... 2019-04-17 18:23:12

insanoğlu nisyan ile malüldür derler ya, umarız ankara ve istanbulda olanlar uzun yıllardır kendilerini vazgeçilmez sanan, şımaran bütün başkanlarımıza ve vekillerimize ders olur.

Avatar
alper 2019-04-17 19:30:48

seçim çok güvenli dediniz,kaybedince tam tersi.o zaman,muhalefetin,başkanlık seçimi de tekrarlansın isteğini yerine getirin.güven tek seferlikdir,kim yanlış yaptıysa,bi r daha seçime katılamasın,dışarıdan gözlemci şart

Avatar
Sami 2019-04-17 21:28:48

milleti iyice tiksindirdiniz, sonun da en çok zarar gören, göreceksiniz siz olacaksınız.

Avatar
REZİLLİĞİNİZ 2019-04-18 00:31:32

cumhurbaskanlıgı oylamasında aradaki fark sonradan eklenen geçersiz 2.500.000 oyla 1.300.000'dü. tekrar sayilmasini i̇stedi̇k saymadiniz... hi̇leyle hurdayla seci̇m kazandiniz... doğru düzgün sevi̇nemedi̇ni̇z bi̇le... şi̇mdi̇de yaptiğiniz hi̇leler ayağiniza dolandi... rezi̇l oldunuz. bence artik susun.

Avatar
hahahaha 2019-04-18 05:46:51

recep calisinca imamogluna mazbata'yi vermisler. sagol recep cok iyi calismisin. hahahaha

Avatar