haber32
banner77
09 Ocak 2013 Çarşamba 07:54
Rektörlük yönetimi öğrenme sürecinde
haber32

SDÜ ile ilgili basına yansıyan ve kendi partisinin örgütünün de tepkisini çeken tartışmaları değerlendiren eski Rektör Baydar, “ Bugünkü yaşananları bir başlangıç aşamasında yönetici konumunda olan arkadaşlarımın öğrenme eğrisini tamamlama süreci olarak görüyorum. Yönetimdeki arkadaşların bu süreci tamamlayarak herkesi kucaklayan bir anlayışa gitmesini umuyorum. Böyle olmasını diliyorum. Üniversitede kimsenin ağız tadı bozulmamalıdır” dedi.

 

haber32
Son Güncelleme: 09.01.2013 08:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ıspartalı 2013-01-09 08:46:59

baydar hoca doğru söylemiş.!! üniversitede bazı hocalar kendi kişisel çıkarları uğruna sevmedikleri insanların ekmeğiyle oynuyorlar. rektör hoca da bu insanlar beni destekledi diyerek sesini çıkarmıyor sanırım.!!böyle oluncada ısparta halkında rektör hocaya karşı bir antipati oluşuyor!! rektör hocanın kendisini bu şekilde kullandırtmaması lazım!!!hocaların desteğini alacağım diyerek ısparta halkının desteğini kaybetmek daha kötü olsa gerek..!rektör hocamızın üniversitede artık haksız uygulamalara dur diyeceğini umut ediyoruz..çünkü kendisi iyi bir insan!!

Avatar
ey chp liler 2013-01-09 08:54:03

sayın rektör prof dr hasan ibicioğlu iyi bir yönetim organizasyoncudur. yönetimin hocasıdır. yönetimi iyi bilir. sayın lütfü baydar kendileriyle karıştırmaktadır. kendi zaviyesinden olaya yaklaşmaktadır. sayın lütfü baydara ve chp lilere tavsiyem 60 yıldır kangren olmuş chp yi düzelttirmek için sayın prof dr hasan ibicioğlu beye partinizin liderliğini teklif edin bence. sizi ancak onun gibi birisi düzeltebilir

Avatar
AKADEMİSYEN ISPARTALI 2013-01-09 09:43:34

BAYDAR BEY AKLIN VARSA KENDİNE SAKLA.BİZ BURADA KİMLERİN KENDİ MENFAATİNE ÇALIŞTIKLARINI BİLİYORUZ.ÇÜNKÜ O GÜN KRAL SENDİN.AMA ÖYLE BİR KADRO KURMUŞSUNKİ ARTK NE DİYEYİM.SENİDE ÇOK İYİ BİLİYORUZ.MİLLETVEKİLİ OLMASAYDIN ADLİYEDEN DIŞARI ÇIKAMAZDIN GİBİ GELİYOR BANA.ONUN İÇİN NASİHATIN SEN DE KALSIN.

Avatar
hakan 2013-01-09 09:46:17

gölge etme başka ihsan istemez sen tavsiyeni chp li arkadaşlarına yap.

Avatar
Zeyneb Atiyye 2013-01-09 10:43:36

Hasan hocamız yönetimin profösörü, insan ilişkileri uzmanı, öğrenen değil öğreten, ilham veren bir insan.

Avatar
hayri ülgen 2013-01-09 11:34:13

insanlara yönetim dersi veren, yıllarca yöneticilik yapan bir rektöre sahip olduğu için üniversitemiz cok sanslı, sonunda düzgün birsekilde yönetiliyor...eski rektörümüz yeni milletvekilimizde ilk dört yıl güzel işler yaptı lakin ikinci dönemi maalesef çalışma sahasını değiştiirdi. suan yönetimi bilen bir rektörün basta olması bızım ıcın bır sans

Avatar
ISPARTALI MUSTAFA 2013-01-09 14:08:20

sayın YENİ REKTÖR örğür düşüncenin neresinde durduğunu bilmiyor sanırım derse ihtiyaci var ders verdiğinden öğrenciliği unutmuş sanırım.

Avatar
ıspartalı mustafa 2013-01-09 14:17:52

esKİ REKTÖRÜN tavsiyesinden kocunmak neyin hesabı .bizlere iyi şeyler söyleyen doğru söyleyen herkez bu ülkenin insanı düşünceye saygı diye bir şey vardır demek ki başka partilerin düşüncesine saygı göstermeyen geri kalmış faşistir.Bu ülkede herkez görüşünü bildirsin doğruyu seçki diktatörlük olmasın.Tek liderlik padişahlık dır. Şu anda arablar krallıkla tek kişi yönetmekte.Başka ulusların emrinde göz yaşı zulum hep bu ülkelerde işte ırak.işte filistin.işte libya işte mısır.işte afganistan .işte elitre.,şte yemen.işte somali

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi

haber32