haber32
banner77
08 Ocak 2013 Salı 07:29
Sait Dilek'in olmaması Isparta için kayıp
haber32

CHP Milletvekili Prof. Dr. Metin Lütfi Baydar, bu dönem AK Parti'de Sait Dilek'in milletvekili olmamasının Isparta için büyük kayıp olduğunu söyledi.

Sait Dilek'in kendisinin SDÜ Rektörlüğü'nde ödenekler konusunda çok ciddi katkıları olduğunu belirten Baydar, "Sait Dilek, Isparta için kayıptır" dedi. 

 

haber32
Son Güncelleme: 08.01.2013 07:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cuma 2013-01-08 08:45:02

bırlikte cadır gorunumlu universite girisisn yaptılar denıyor. ya hastane de ne yaptılarsa. millet konusuyor....

Avatar
mustafa123 2013-01-08 10:32:12

Kesinlikle Said Dilek gibi bir degerin bu donem milletvekili olması gerekiyordu.

Avatar
TT 2013-01-08 12:02:49

Düğün değil Bayram değil eniştem beni niye öptü!!!!!

Avatar
vatandaş 2013-01-08 12:29:02

sait dileğin ısparta için önemli olduğunu biz söylediğimizde yanlış anlaşılıyordu. Umarım gelecek seçim yeniden aday olur da seçilir. evet birçok eksik kalan şey olmuştur geçen dönem ama elini vicdanına koyan herkes görecektir ki bu insan ıspartadaki siyasilerin en iyisi ve memlekete en hayırlısıdır..

Avatar
Misafir 2013-01-08 12:56:42

Sait Dilek Baydarin kadrolasmasi icin her turlu destegi vermismidir buyuzde mi baydar onu sevmektedir.

Avatar
Mete 2013-01-08 13:31:58

Said Dilek olsaydı Dereboğazı yolu problemi olmazdı

Avatar
gözü 2013-01-08 15:09:18

Sayın Baydar'a katılıyorum, Sait Bey ısparta için bir kayıptır, umarım yakın zamanda değerlendirilir, umarım Belediye Başkanlığı'na aday olur da ısparta toparlanır...

Avatar
ISPARTAYI SEVEN 2013-01-08 17:18:28

KESİNLİKLE DOĞRU SÖYLÜYOR SAYIN BAYDAR. SAİT BEY, ISPARTAYA HER GELDİĞİNDE SANKİ HALİHAZIRDA MİLLETVEKİLİYMİŞ GİBİ HAKLK TARAFINDAN KARŞILANIYOR, BU DURUM HERKESE NASİP OLMAZ, DÜRÜST, MÜTEVAZI VE SAMİMİ TEBESSÜMÜYLE ÖRNEKTİR. SAİT BEY, ISPARTA BELEDİYE BAŞKANI OLURSA ISPARTA ÇOK ÇOK KAZANIR.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi