haber32
08 Şubat 2017 Çarşamba 00:38
Şakir Hoca 2017'nin İlk Bombasını Patlattı
haber32


"Isparta'nın İÇ GÜVEYSİLERİ ve kılıbıkları" gurubu kuruyorum. 

Üye olmak isteyenler başvurusun. "Damatlarla gelinler" gurubu kurulmuştu. 
Önemli olan utanmadan benim guruba üye olabilmek...Grup üyelerinin isimleri yayınlanacaktır ve yaş sınırı yoktur...
 
Şakir Aksöz

Yükleniyor...
Son Güncelleme: 08.02.2017 00:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ihsan öz 2017-02-08 08:39:58

bu arkadaşlar ısparta da gazetecilik yapıyorlar ah ıspartam

Avatar
Ayhan 2017-02-08 01:14:49

Çap bu işte.

Avatar
vizyon ve saygı 2017-02-08 15:26:28

tv kanalında güya en çok izlenen proğram yaptığını iddia eden şakir hiç ne oturuşuna ne konuşmasına dikkat eden biri bir ara bakıyosun kirli sakallı eli devamlı yüzünde hiç yakışmıyor yaptıkları bumudur kutsal gazetecilik görevi

Avatar
Mustafa 2017-02-08 16:16:21

şakir beyin sosyal medyada yaptığı paylaşımdaki mizahı dahi anlamayıp eleştirenlerin çapına bakın. adam espri yapıyor, birileri ciddi sanıp eleştiriyor. çap bu işte...

Avatar
Hasan 2017-02-08 16:17:33

ne var bunda. şakir hoca mizahi bir yaklaşım göstermiş ama yine birileri kalitesini göstermiş ve eliştirmiş. şakir bey fesatlığı burada bile gündeme geldi ya helal olsun.

Avatar
kıl oldum abi 2017-02-08 14:09:24

kılıbıklar grubu nedir. vatana millete daha hayırlı bir grup olamaz mıydı. grupta ne konuşup ne paylaşacaksınız merak ettim doğrusu. hayırlı olsun grubunuz diyemiyorum. kriterlerinizi açıklayın da ona göre üye olsunlar.mazAllah sonra hayal kırıklığı olmasın

Avatar
Bağrıyanık 2017-02-08 21:00:21

esasında toplumumuzun bir gerçeği de olan kılıbıklık kavramı üzerinden birazcık ta olsa insanlara tebessüm ettirilmek istenmiş.çok mu yani?şakir bey memleket mi batırdı yahu?şehrimiz hayrına basın yoluyla büyük hizmetleri olan şakir beyin gözlerinden öpüyoruz.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi