haber32
banner77
14 Şubat 2019 Perşembe 08:28
Sanayi Esnafından Başdeğirmen'e Destek
haber32

AK Parti Isparta Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen, seçim çalışmaları kapsamında Yeni Sanayi Sitesindeki esnaf ve sanatkarları ziyaret etti.

Konuşmasında yeni sanayi sitesinin kaldırılacağı yönündeki spekülasyonlara değinen Başdeğirmen, “konuşmadığımız şeylerle algı yaratmaya çalışıyorlar.

Bunlara çok üzülüyorum. Biz esnafımızın ve vatandaşımızın istemediği hiçbir şeyi yapmayız” dedi.

Kaynak:
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sanayi esnafiyim 2019-02-14 11:34:01

sukruye destek vermeyecegim

Misafir Avatar
mudur 3 gün önce @sanayi esnafiyim

yarragima destek ver o zaman

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cumhurcu 2019-02-14 11:02:19

cumhur geliyor cumhur iki adayda çekilecek başka biri aday olacak.boşuna el sıkmayın mhp ak parti el ele devletin bekası kurtulacak

Avatar
ıspartalı 2019-02-14 14:29:30

iki dönem başkan oldun birgün uramadin si̇mdi̇ hayirdir cepte keklik deyil başkan bu memleket songunu bekler

Avatar
Esnaftan inciler 2019-02-14 17:38:04

Itsodayken naptida şimdi yapacak? Üşüyene mont, aça ekmek, işsize iş, hastaya ilaç, zor durumda kalana el uzatın da comertliginizi görsün millet.Iktidar adayına bu yakışır. Onu yapcaz bunu etcez demek garanti vermiyor malesef.

Avatar
Sakin 2019-02-15 08:29:53

bir de siz seçimden sonra görün onları...

Avatar
ISPARTA 2019-02-15 09:14:44

nazar degmesinnn simdi el sikarsiniz kazaninca ....................

Avatar
.. 2019-02-14 16:11:22

seçim için bütün partiler dolaşıyor .proje olarak kim güçlüyse akla mantığa yatan o olsun antalya gb yapabilecek bir başkan olsun gerisi zor..sanayi dükkanlarında oturan çoğu kiracı yeni sanayi alanları kurulsun .orda ki kiracılar bir sürü kira veriyor.

Avatar
sanayi esnafı 2019-02-14 16:15:19

hadi bende destek vereceğim herkes için konuşma.bu sanayide ki sosyal tesis ny kiraya veriliyor onu anlamadım...

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi