haber32
banner77
18 Şubat 2019 Pazartesi 11:11
Sav'da İlk Defa Meclis Üyeleri Tanıtım Toplantısı Yapıldı
haber32

MHP Sav Belediye Başkanı Mustafa Avşar 2019 ve 2024.dönem Belediye Meclis Üyerini Kasaba halkına düzenlediği toplantı ile tanıttı.

2014 ve 2019.dönemlerinde Meclis Üyesi olan ve mazeret belirterek yeni dönemde olmayan isimlere plaket takdim edildi.

Birlik ve beraberlik vurgusu yapan Avşar,seçim sürecini fesatlık çıkarmadan kıskançlık yapmadan ahlak çerçevesinde yaptıklarını ve öyle de yapılması gerektiğini söyledi.

Avşar yaptığı açıklamada:''İlkleri yaşattığımız Sav Kasabamız'da bugün,yine bir ilki yaşatarak 2019 ve 2024. dönem belediye meclis üyelerimizin tanıtım toplantısını gerçekleştirdik. 2014 ve 2019 dönem meclis üyelerimiz den, mazeretlerinden dolayı yeni dönemde gönülleri bizlerle olup aktif olarak yanımız da olamayan Sayın Mehmet Pala abime ve Sayın İbrahim Civa abime dönem içerisinde ki, belediyemiz meclisine yaptıkları katkılardan dolayı şükranlarımı sunuyorum. Programıza katılan tüm kasaba halkımıza, değerli büyüklerime,hanım kardeşlerimize, arkadaşlarıma ve genç kardeşlerime, ayrıca teşekkür ediyorum.

Yine salonumuza gelerek bizi kutlayan Ak Parti Adayı Sayın Şakir İpekçi'ye ve yine Saadet Partisi Adayı Sayın Ömer Sütçü kardeşime de ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Hizmet yarışı anlayışıyla güzel bir seçim geçirmemizi diliyorum.Ekibimizle çıktığımız bu kutsal görevde Sav Kasabamız emin olsun ki biz seçilirsek yüzler tekrar gülecektir.''ifadelerini kullandı.

Son Güncelleme: 18.02.2019 11:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Savlı 2019-02-18 12:50:25

Hey yavrum hey

Avatar
harmanyerli 2019-02-18 13:36:36

rabbim yolunuzu açık etsin sav için hayırlı olanı olsun temiz bir siyaset ile tekrar hizmet edin inşaAllah tam destek hep destek

Misafir Avatar
ADIM:ATEŞ.SOYADIM:YAKAR 1 ay önce @harmanyerli

ami̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇n,ami̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇n,ami̇i̇i̇i̇i̇n.vel kur'anil hakkim,Allah ülkücü,milliyetçi hareketi muzafer eylesin,

Beğenmedim! (4)
Avatar
çamur şevket 2019-02-18 14:53:23

mi̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇li̇yetçi̇ hareketeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.tam destek hem madi̇,hem manevi̇,hem bedeni̇,olarak tam destek haydi̇ vatandaşlar.

Avatar
Tesekurler avsar.ama 2019-02-18 19:17:56

Resimde 1 tane ülkücü ve mhp li var diyenler...!!!????

Misafir Avatar
bu devirde kötü olacaksın 1 ay önce @Tesekurler avsar.ama

o zaman değerli oluyorsun. kızacaksın arkasından konuşacaksın sonra listesine gireceksin.ortalıkta erkek görünümlü karılar çoğaldı!!!!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Aynen 1 ay önce @Tesekurler avsar.ama

Hatta avşara kızan kişilerin birden fazlası bu resimde yer almış.

Beğenmedim! (1)
Avatar
savlıyım 2019-02-18 22:13:16

avşara hiç bir olumsuz birşey yok..yürü be başkanım kim tutar seni..gerçekten savımızı temsil noktasın da önemli işler yaptı...hayırlı olsun yolun açık olsun..

Misafir Avatar
avşara laf yokta 1 ay önce @savlıyım

meclis listesine çok laf var be. hele personellerinden 3 5 kişi var tam konuşulacak kişiler de neyse seçime daha var:)

Beğenmedim! (0)
Avatar
MARDİN ARSLANI 2019-02-18 15:17:25

pkk,hdp,fetö,marks,leni̇n,mao,ameri̇kan beslemeleri̇ne boyun bökmemi̇ş çeli̇k ği̇bi̇ bi̇lek alparslan ,fati̇h,yavuz,selahaddi̇n eyyubi̇ ği̇bi̇ yürek.ancak ////mi̇lli̇yetçi̇ hareket parti̇si̇///// nde bulunur. başkalari tiro virodur

Avatar
KÜRT MEMO 2019-02-18 13:55:03

m.h.p ye tam destek olun. huzur bulun.yanlış anlamayın. ben bunu bir kürt vatandaş olarak size tavsiye edyorum. m.h.p nin hakim olduğu yere,yerlere marksın,amerina beslemelerinin ,ermeni bozuntularının mikropları çabuk,çabuk ğirmez .

Misafir Avatar
KÜRT MEMO 1 ay önce @KÜRT MEMO

lenine babam,maoya dedem,katerinaya anam,diyenler yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh,yuh,Allah belanızı versin

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Kerim 1 ay önce @KÜRT MEMO

senin marks ınıda lenini de dikerim

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Hasan 1 ay önce @KÜRT MEMO

valilik otoparkı ilistir ibi akıyor kürt memo.burası kime kaç liraya ihale edilmiş ziya günaydına bir soruver.kürt memo adı altında pravakatörlük yapan dümbük kürt memo

Beğenmedim! (2)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi