haber32
banner77
12 Ocak 2013 Cumartesi 12:26
Saygısız sürücü
haber32

Şehir merkezindeki arka sokaklarda saygısızlık hat safhada. Arabalar yolun ortasına park edilip. Kilitleyip bırakıp gidiyorlar.

haber32
Son Güncelleme: 12.01.2013 15:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dsa 2013-01-12 13:12:23

İki satırlık haber ama düzgün cümle kuramamışsınız.

Avatar
trafikci 2013-01-12 13:13:38

kus ucmayacak acıklaması yapan emenıyet mudurune gonderın haberı sayın yetkılıler bırakın ara sokakları sehır merkezıde bıle yolun ortasına arac park eden ınsanlar var sayın emnıyet mudurumuz mımar sınan ıle cumhurıyet caddesınde bıle cıft park yapanlar var.

Avatar
- 2013-01-12 13:42:40

Burada hata denetim faaliyetini düzenli ( yani hegün he saat he dakika) yapmayanlarda. Ayda bir denetim olunca kimse dinlemiyor kuralları

Avatar
Cevat Demir 2013-01-12 17:44:28

Burası bir haber sitesi ise bir editör edinin öncelikle...En azından yazıları düzeltecek birisi olsun...Ayrıca haberi yapanın imzası yok..Sonrasında bakarsınız başka problemlere...

Avatar
Amatörler 2013-01-12 20:12:29

Sırf bu siteye Ergen editörlerin yazılarını okuyup gülmek için giriyorum yoksa haberden falan değil. haberleriniz hepsi boş. biraz daha haberci gibi davranın ergen gazeteciler

Avatar
Objektif 2013-01-12 23:14:23

Özel idare binasının olduğu yerde Belediye Başkanı Günaydının yer altına katlı ve asansörlü otopark yapılması fikrine sadece kuru muhalefet yapanlar emniyet müdürüne gönderme yapıyorlar kardeşim arabası var adamın park edecek ne yapsın yer olmayınca. Yakında ITKM nin bodrumuda kapalı otopark olarak hizmete girerse Isparta rahatlayacak.

Avatar
ALİ VELİ 2013-01-13 13:19:20

...

Avatar