haber32
banner77
13 Ocak 2018 Cumartesi 14:06
Sdü'de Arınma Dönemi Kan Kaybettirdi
haber32

TÜBİTAK tarafından, üniversitelerin girişimcilik ve yenilikçilik performanslarına göre sıralandığı Girişimci ve Yenilikçi Üniversite Endeksi 2017 yılı sıralaması Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü tarafından TÜBİTAK'ta düzenlenen basın toplantısında açıklandı.

Süleyman Demirel Üniversitesi 2015 yılında  25.sırada iken, 2016'da 35.sıraya, 2017'de ise 45.sıraya geriledi.

Söz konusu kan kaybının adı sıkça FETÖ operasyonlarıyla anılan Üniversitenin arınma sürecinden toparlanma sürecine hızlıca geçmesi gerektiğini gösteriyor.

haber32
Son Güncelleme: 13.01.2018 15:37
Anahtar Kelimeler:
Sdüde Gerileme Dönemi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-01-13 15:42:46

utanmaz fetöcüler daha bitmediler ki ...

Avatar
fetö burada, gören nerede? 2018-01-13 16:10:59

merak etmeyin sdüde fetönün arındığı falan yok, atlamayın öyle sazan gibi. takım iki eksikle yoluna devam ediyor. inanmayan basını, polisi, savcısı, miti, halkı, devleti ve sdü çalışanı gelip görebilir.

Avatar
kel alaka 2018-01-14 08:52:14

ee fetocular temizlendikten sonra üniversitenin sıralaması hep düşmüş. yani bu üniversiteyi fetocular mı zirveye çıkarmıştı, o anlama mı geliyor?
bence beş para etmez bi üniversite orası ayrı

Avatar
32 2018-01-14 11:46:03

Sayin Cumhurbaskanim Şu Fetocu Adil Oksuzle fetonun kongresinde ayni fotograf karesinde gotograf cekilenler hala sdude hemde ust duzey yoneticilik yapiyorlar? Neden acaba?

Misafir Avatar
dilekçe hakkı 1 hafta önce @32

eğer bildiğiniz bir şey varsa dilekçe hakkınızı kullanabilirsiniz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
.SDü lü 2018-01-14 17:03:44

mevcut yöneti̇me dokunmayalim di̇ye haberi fetö ye bağlamışsınız. bu habere göre sdü de bilim yapanlar fetöcüymüş yani öylemi. mesele fetö değil şu an üniversiteyi yöneten zihniyette. bir araştırın bakalım neden bilim çıkmıyor. bap nasıl bitirildi. bilime neden para harcanmıyor. acaba hedefi 100000 öğrenci olan rektörün hiç sdü yü ilk 10 üniversiteye sokmak gibi bir amacı varmıymış. sorn mevcut yönetim doğru tesbit yapın...

Avatar
Polis derhal görevini yap 2018-01-14 23:49:45

hainler darbe yapalı tam 1.5 sene oldu. hiç mi istihbarat edinmediniz? hiç mi mağdur şikayetlerine rastlamadınız? ısparta emniyetinde fetöcü olmayan ne kadar polis var bilmiyorum ama sdü'deki fetö güruhu orda durduğu sürece halktan geçer not alamayacaksınız.

Avatar
10 puanlık uzman sorusu 2018-01-15 07:47:03

fetö teröristlerine karşı mücadeleye kimler zarar veriyor haber32.com? biz bu sorunun cevabını daha çok merak ediyoruz.

Avatar
Feto yuvasıymış 2018-01-13 15:17:41

Bu kadar fetocu çıkınca isparta halkida şaştı kaldi

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi