haber32
banner77
11 Şubat 2019 Pazartesi 12:45
Seçime 1 Ay Kala yapılan işler popülizmdir
haber32

Ak Parti Belediye Başkan Adayı Başdeğirmen, Fatih’te halkla buluştu. Başdeğirmen, Halk Otobüslerine yapılan 25 kuruşluk indirimi ‘bunlar popülist politika. Başkasının sırtından siyasi kazanç peşindeler’ dedi.

Ak Parti Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen, Fatih Mahallesi’nde halk toplantısı yaptı. Kalabalığa hitap eden Başdeğirmen, gelişim için değişim istedi. Başdeğirmen, şu açıklamalarda bulundu:

POPÜLİST POLİTİKA
“Böyle bir popülist yaklaşım olmaz. Ben siyasette bu tür popülist hareketlere karşıyım. Seçime 1,5 ay kala otobüs ücretlerini düşürerek siyaset yapmanın, insanları kandırmanın anlamı yok. Başkalarının sırtından siyasi kazanç peşindeler.

Otobüs ücretlerini indirelim, ucuzlatalım ama kimseye zarar vermeden. Halk Otobüsçü arkadaşlarımızın da belli maliyetleri var. Bizim dönemimizde maliyetleri düşürecek tedbirler alacağız. Trambüs hattı kuruyoruz. Elektrik ile çalışan otobüsler. Otobüs sefer sayıları düşecek. 300 kişi taşıma kapasiteli trambüsler. Bunu Halk Otübüsleri Kooperatifi ile birlikte işleteceğiz. Yine mevcut tren raylarımızı değerlendiriyoruz ve ISPARTARAY kuruyoruz. Elektrik ile çalışan trenler. Ulaşımda alternatif sunuyoruz.

ÇEŞMELERDEN AKAN SU İÇİLMİYOR
Biz Isparta’da bu şişe sularına muhtaç olmamalıyız. Evlerde çeşmelerden akan suyu artık içemiyoruz. Memleketimizin suyu içelemez hale gelmiş. Belediye olarak suyumuzu çeşmeden en temiz şekilde akıtacağız. Belediye olarak bu bizim en önemli görevimiz. Isparta’nın ihtiyacı yıllık 22 milyon m3 su. Çoğunu Eğirdir Gölü’nden alıyoruz. Ispartamıza çok yakın bir yerde 14 milyon m3’lük rezerv var. Çok yakın bir yerde, cazibeli getireceğiz. Yavaş yavaş Eğirdir Gölü’nden su almayı bırakacağız. İnsanlarımıza kaynak sularımızı içireceğiz.

 AK PARTİ BELEDİYECİLİĞİNİ GETİRİN
AK Parti belediyeciliği 2004’den beri var. Diğer şehirlere gidiyoruz gıpta ile bakıyoruz, kıskanıyoruz. ‘Benim şehrimde neden yok’ diyoruz. Siz değişimi sağlayın biz de gelişimi sağlayalım.”

Son Güncelleme: 11.02.2019 13:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
EMRE MAHALLESİ 2019-02-11 14:20:04

günaydın emre'li mütayitlere sırt çevirdiydi, şimdi yanından ayırmadığı kürt mütayitle milliyetçilerin oylarına talip olmuş. geçmiş olsun ziya, başka kapıya.

Misafir Avatar
Tendürek 2 ay önce @EMRE MAHALLESİ

ulen dangalak dangalak konuşmayın milliyetçiliği ayaklar altına iki kelime edemiyorsunuz ?şimdi hızlı milliyetçi kesildiniz ? çakma milliyetçiler sizi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ADIM:ATEŞ SOYADIM :YAKAR 2 ay önce @EMRE MAHALLESİ

ben bi̇r yorumcuya cevap vermek hakkim doğdu. kürt'en türk mi̇lli̇yetçi̇si̇ fazla çikmaz doğrudur.katiliyorum. amma kürt'en çikan türk mi̇lli̇yetçi̇si̇ 1 ki̇şi̇si̇ si̇zi̇n 100 ki̇şi̇ni̇ze bedel olur .bunuda bi̇lmeni̇ i̇steri̇m.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Üvey evlat Emreliler 2 ay önce @EMRE MAHALLESİ

yz. günaydın emrelilerin kıymetini bilmedi, üvey evlat olduk.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
şükrüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü 2 ay önce @EMRE MAHALLESİ

yapma şükrü bey senin kısa pantolunundan bahseden birine karşı vereceğin cevap bu mu? sor soruyu verebilirse al cevabı. şaldır şaldır ilistir gibi akan va-lilik otoparkını yzg kime ihale etmiş, kaç lira vermiş onu sor? gökkubbe gö-çünce zararı kim karşılamış bunu sor. i̇mara açılan yerlerden hangi akrabayı tahlukat eş dost yer kapatmış onu sor??? i̇lkokul çocuklarına karne hediyesini sadaka gibi veren yzg ye bunun parasını kim vermiş onu sor. milleti mevlanaya araba tutup gönderen siyasi propaganda ve reklam yapan zat-ı şerife bunların parasını kim karşılıyor onu sor. bu hafta ihale ile belediyenin hangi tarla tak-kasını satmış onu sor. ispartayı huston yapacaktı bostan mı yapmış onu sor. sor soruyu sor soruyu sor işte anla

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ayıdan post arıdan dost 2 ay önce @EMRE MAHALLESİ

kürt'ten türk milliyetçisi menfaat için çıkar

Beğenmedim! (2)
Avatar
kutgi 2019-02-11 13:30:20

popülist mopilist adam yapıyo ya sen ona bak sen ıtso da ne yaptın ona bak

Misafir Avatar
Vatandaş 2 ay önce @kutgi

yusuf ne yaptı lan 15 yıldır?

Beğenmedim! (10)
Avatar
diyor ki 2019-02-11 14:07:05

son 1 ayda yapılanlara bu ısparta lı kanmaz dyo.10 yıl +5 yıldır neredeydiniz neredeydin..dyo..taş a puta gerek yok işe yarar şeyler yapalım dyo.koku sorunu ıtkm durak üst geçit yaşlı rehabilitasyon trafik sinyalizasyon vb.....

Avatar
... 2019-02-11 15:58:33

bu dönem maalesef akparti de populist oldu.

Avatar
konu 2019-02-12 07:51:25

konuyla pek alakalı olmayan yorumlar dolmuş.. yzg 15 yıldır hani bu 1 aydır söylediği projeler var ya bunları niye yapmamışta şimdi yapmaya kalkıyor mantık almıyor..demek istemiş ..size ne kızının köpeğinden.isterseniz yzg nin sülalesinden bahsetmeyelim ....

Avatar
günaydın 2019-02-12 14:52:41

zabıta müdürünü çokmu aradın sayın günaydın özellikle seçim öncesi esnafa bu kadar eziyet edilmez

Avatar
recep türk 2019-02-11 16:49:07

şükrü bey ittifak ruhuna zarar verecek açıklamalar tehlikeli. aman sakın yüksek mimarı tenkit edici söz ve harekette bulunma yoksa başınız yanacak.

Avatar
Isparta unutmaz! 2019-02-12 17:09:47

Çeşmelerden akan Su nerede içiliyor, ben 30 yıldır Istanbuldayım hiç çeşmeden su içmeyiz! Kardeşim Eskişehirde hakeza onlarda bildikbileli çeşme suyu içmezler! Doğal suları Yusuf Ziya Günaydınmı kirletti! Taaa yalvaçtan itibaren lağımları, fabrika, tabakhane giderlerini senelerce çaylara derelere verip taaa Eğridire akmasını sağlıyan Yusuf Ziya'mı???

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi