haber32
banner77
27 Eylül 2018 Perşembe 08:47
Şehir Hastanesi Kavşağında Feci Kaza..
haber32

ISPARTA'da Şehir Hastanesi yakınlarında 3 aracın karıştığı kazada 1'i ağır 2 kişi yaralandı.

Kaza saat: 17.30 sıralarında meydana geldi. Şehir Hastanesi'nde karşısında bulunan total benzinlik önünde meydana gelen kazada 32 T 0136 plakalı ticari taksi ile 07 ABS 55 ve 32 LA 414 plakalı otomobilin karıştığı kazada 1'i ağır 2 kişi yaralandı. Çarpışmanın etkisiyle araçların hava yastıkları açılırken, kaza sonrası yaralıların yardımına çevredekiler koştu.

Olay yerine gelen ambulans ekipleri tarafından hastaneye kaldırılan yaralılar tedavi altına alındı.

haber32
Anahtar Kelimeler:
ıspartaşehirHastanesiKaza
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş 2018-09-27 09:28:11

yusuf zi̇yayla alakasi yok ..taksi̇ci̇leri̇n hepsi̇ ayni ne bu acele arkadaş 1 ki̇şi̇ daha fazla alayim di̇ye hizli gi̇di̇yorlar..zi̇ya bey müze yapsin kule di̇ksi̇nyakin akrabalari i̇şe alsin

Avatar
yusuf ziya 2018-09-27 09:07:01

yüksek yusuf ziya müze yapadursun ne yapacak buralara çeki düzen veripte

Misafir Avatar
. 3 hafta önce @yusuf ziya

yusuf ziya eline düdüğü alip tarfik polisliği mi yapacak

Beğenmedim! (10)
Avatar
ıspartalı 2018-09-27 11:23:54

1. si taksi şöförleri malum manyak manya araba kullanıyor amaa nedense yüksek mimar şehir hastanesi için hiçbirşey yapmıyor bu kavşağa üst geçit olabilir ama adam vatandaş için üst geçit yapmıyor millet arabaların arasında cambazlık yapıyor. zaten şöförlerimiz yol verme alışkanlığı yok yaşlı hasta demeden tepesine çıkacak. yusuf bey konser versin güreş alanı yapsın mermer heykeller seçim yakın

Avatar
Bilir Kisi 2018-09-27 09:09:24

Bana burada geçerken Ayetel Kürsi okuyorum sürekli Allah muhafaza bir araba gelip her an çarpacak diye çok korkuyorum

Misafir Avatar
Bilir Kişi 3 hafta önce @Bilir Kisi

biz burada yusuf ziyayı eleştirmiyoruz "." rumuzlu arkadaşım.
sadece ısparta trafiğinde nasıl ulaşım sağladığımız hakkında fikir telakkisi yapıyoruz.
bilmem anlatabildim mi?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
. 3 hafta önce @Bilir Kisi

yusuf ziya eline düdüğü alip tarfik polisliği mi yapacak

Beğenmedim! (3)
Avatar
çözüm mü 2018-09-27 12:00:08

şehir hastanesi yeri zaten yanlışyapacak bir şey yokartık çözüm karayolları köprülü kavşak ve bu köprülü kavşaktan gülkent tarafından aşağıya inişte hastane içine giren tünel olması gerekir.hastane girişi arkalardan 3 adet olması gerekir.zaten yoğundu bu kavşak hastane gelince felç oldu bunu herkes biliyor ama hiç bir icraat yok iki trafik polisiyle halledilmez bu iş kalıcı çözümler gerekir.

Avatar
serdar 2018-09-27 12:30:02

trafik kural ve kaidelerine uyma kaza yap suçlu belediye bşk nı olsun ,güzel bir rahatlama sistemi ama gerçek olan kurallara uymazsan işte bu kaza olur ,suçu önce kendinde arayacaksın

Avatar