haber32
banner77
13 Mayıs 2017 Cumartesi 19:51
Şehir Hastanesi Kavşağında Trafik Kazası
haber32

Isparta Şehir Hastanesi Kavşağı'nda (Atatürk Bulvarı) trafik kazası.

Çarşı merkez istikametine doğru giden ticari araç ile sanayi istikametinden gelen araç ile çarpıştı. Meydana gelen trafik kazasında yaralanan olmadı. Olay yerine gelen trafik ekipleri soruşturma başlattı.

Son Güncelleme: 13.05.2017 20:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ALİ 2017-05-13 21:19:40

o kavşağa kesinlikle ışık olması lazım dasdar yollara gereksiz yerlere ışık dikiyorlar amma asıl olması gereken yerlere gözleri görmüyor

Avatar
Halıkentli 2017-05-13 23:15:33

Işık yapılması için kaza olup ölü ve yaralı mı olması lazım. Her yere ışık konuyor buraya niye ışık yok.

Avatar
fakir 2017-05-14 19:27:38

eğitim saygı ve hoşgörü her sorunu çözer.ama bunlar bazı insanlarda olmayınca ....

Avatar
fakir 2017-05-14 19:32:27

ali dasdar yol nasıl oluyor ıspartanın neresinde var.dasdar ne demek dasdar bir yol çeşidimi.halıkentli ıspartaya defalarca geldim heryerde ışık yok bir kere var olan yerlerde de siz ıspartalılar uymuyorsunuz.yeni hastane tekrar mı hastane istiyorsun.ıspartalılar çokmu hasta oluyor.sağlıksız insanlar mı var ıspartada da tekrar hastane istiyorsun.

Misafir Avatar
Halıkentli 5 ay önce @fakir

Işığa be uyuyorum o uymayanların derdi o cahiller eğitim almadıysa benim sorunum değil.Ama gereksiz ışık olan çok yer var ama burası çok önemli bir kavşak olduğur için kesin şart.

Beğenmedim! (0)
Avatar
YENI HASTANE 2017-05-13 23:04:52

Orasi cok yogun artik yeni devlet hastanesi yapilmali isparta dogumevi adasina ydni devlet hastanesi yapilmasi gerekir ozaman trafik ve halkinsaglik sikayetleri biter.

Avatar
Ali 2017-05-15 07:50:19

Öylese git fakir anadolu mahallesine orlara gez o zaman görürsün ışıkları illede görmek istiyorsan

Avatar