haber32
banner77
25 Nisan 2019 Perşembe 08:10
Şehir Hastanesi Önüne Asansörlü Üst Geçit Yapılacak
haber32

Isparta Belediyesi Şehir Hastanesi Önüne Üst Geçit yapılması için Mayıs ayında ihale yapacak.

Son Güncelleme: 25.04.2019 14:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Rezalet 2019-04-25 08:29:48

bu bölgeye üst geçitten önce, şehir merkezinden gelen ambulansların hemen hastaneye girebileceği, sadece ambulansların dönebileceği bir kavşak yapılmalıdır. saniyelerin dahi çok önemli olduğu acil durumlarda şehir merkezinden gelen ambulans, hastaneye girebilmek için mecburen migros kavşağındaki alt geçite kadar gidiyor ve u dönüş yapıp geliyor ve bu durum trafiğe bağlı olarak minimum 3-5 dakikalık bir gecikmeye sebep oluyor.

Misafir Avatar
Vatandaş 4 hafta önce @Rezalet

hastane kapısının oraya kavşak yapılırsa kazalar olur. orayı sadece ambulans değil herkes kullanır. illa bişey yapılacaksa yukardaki karayollarının olduğu caddeden acile tek şeritli sadece ambulans için bir yol yapılabilir

Beğenmedim! (2)
Avatar
araslı 2019-04-25 09:31:26

üst gecıt yerıne alt gecıt olsa ıyı olurdu ınsanlarmerdıvenden cıkar cıkamaz olur asansör arıza yapabılır

Misafir Avatar
SURİYELİ 3 hafta önce @araslı

kendi kendinizi ediyorsunuz .he he

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
suriyeli gavatina 3 hafta önce @araslı

gazinoda sikeyim seni

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
SURİYELİ 4 hafta önce @araslı

gazino yapmasını mı istiyorsunuz

Beğenmedim! (3)
Avatar
Bir Grup Davraz Sakini 2019-04-25 08:40:39

öğrenci ve vatandaşların sıkça kullandığı davraz mahallesi karmar önü ve karşısına çevre yoluna kapalı otobüs durağı istiyoruz.

Avatar
GÖZLEMCİ 2019-04-25 09:24:10

asil hastaneni̇n i̇çi̇ne yürüyen merdi̇ven yapilmaliydi. asil rezalet hastaneni̇n i̇çi̇ndeki̇ asansör si̇stemi̇nde

Avatar
ISPARTAMIZA YAKIŞMIYOR 2019-04-25 13:51:05

mi̇gros kavşaği çok tehli̇keli̇ bi̇r yapit. her an kaza olmasi olasi. aci̇l olarak kavşak trafi̇ge kapatilmali ve yeni̇den düzenlenmeli̇di̇r. dünyada eşi̇ yoktur herhalde

Avatar
HALE 2019-04-25 13:33:20

YAPILACAKSA COK ACIL MEDDEM HASTANESİ ÖNÜ; DAHA KAC CAN KAYBEDECEĞİZ ? GÜNDEMDE BAKIYORUM HİÇ YOK. YAZIK YAAAA
ISPARTANIN KANAYAN YARASI BİR CARE BULACAK YETKILI KALMADIMI ...

Avatar
vehbi 2019-04-25 11:19:13

israf oraya harcanacak parayla daha iyi işler yapılabilir

Misafir Avatar
SURİYELİ 4 hafta önce @vehbi

gazino yapmasını mı bekliyordunuz.

Beğenmedim! (2)
Avatar
SURİYELİ 2019-04-25 12:42:34