haber32
banner77
09 Mayıs 2018 Çarşamba 13:29
Şen Ortaklar Kucaklaşıyor..
haber32

Seçimlerde ittifak yapan CHP ve İYİ Parti'nin milletvekili aday adayları çeşitli platformlarda biraraya geliyor.

Son olarak CHP'nin aday adayı Vedat Şenol ile İYİ Parti aday adayı Mustafa Şimşek kucaklaşarak seçimlerde birbirlerine başarılar dilediler.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sengetli 2018-05-09 16:08:16

siz haberci misiniz? yoksa birilerinin borazancısı mısınız.siz ne ayaksınız?

Avatar
ÖZLENEN TABLO 2018-05-09 13:55:41

işte özlenen tablo.farklı partiler,farklı görüşler.medenice kolkola.herkesten aynı davranışı birgün görebilsek.ikisine de hayırlı olsun .başarılar.kardeşce bir seçim olsun.

Avatar
Mete 2018-05-09 14:54:06

ip değil iyi parti yakışmıyor size haber32, bahçeli diliyle konuşmak

Avatar
Vatandaş 2018-05-09 16:08:38

saadetçiler nerde ? bozacının şıracıları.

Avatar
Murat 2018-05-09 16:06:51

iyi partinin gidişi iyi değil. benden söylemesi.

Avatar
Vatandaş 2018-05-09 15:15:40

öyle hapishanede ziyaret etmekle olmaz. demirtaşı niye yanınıza almadınız yazzııık.

Misafir Avatar
suriyeli 5 ay önce @Vatandaş

ben bunu suriyede yazıyorum hdp+ =ip += chp+=sp=0000000000000000000=fetö=====000000000000000 bende fizikçi kare köksöz,çapsız======000000000000000000

Beğenmedim! (5)
Avatar
Onbeşliler partisi 2018-05-09 14:15:56

karpuzcuya gittim 15 adet iyisinden karpuz istedim.karpuzcu ne demek istiyon deyip sert çıktı.

Avatar
Dedekokurt 32 2018-05-09 20:48:45