haber32
banner77
13 Eylül 2018 Perşembe 09:54
Sermet Mahallesi (demirköprü mevkii) inşaatı devam eden Tabakhane Camisi yardımlarınızı bekliyor
haber32

Tabakhane Camisinin inşaatı bitmek üzere.Büyük bir kısmı biten camiinin kalan eksikleri için özellikle Ispartalı vatandaşlardan yardım talep eden Dernek Başkanı “Camiimizin inşaatı için durmadan uğraşıyoruz bugüne kadar desteklerinizle ilerledik. İnşaatın kabası bitti.

Kalan işler için Müslüman kardeşlerimizden yardım bekiyoruz.” dedi.

TÜRKİYE ZİRAAT BANKASI ISPARTA MİMARSİNAN ŞUBESİ

İBAN NO:

TR 25 0001 0011 6063 0254 6650 03

TELEFON:

0 536 799 27 62

0 535 898 74 05 

haber32
Son Güncelleme: 13.09.2018 12:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Eren 2017-10-24 21:44:46

Bir yerde cami varsa o bölgede baskın mimari olarak caminin olması gerekir. Ecdadımız bu şekilde yapmıştır. Burada yanındaki beton yığınından cami gözükmüyor bile. Bunları kim yapıyor nasıl izin veriliyor anlamak çok güç.

Misafir Avatar
bamsıya 2 hafta önce @Eren

o beton yığını dediğiniz yeni müftülük binası

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Burak 2 hafta önce @Eren

Son doho oyosonu boloyoson son yop o zomon. Cümle kurmayı bilmeyenler yorum yapmasın lan...

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
pr 1 ay önce @Eren

sen daha iyisini biliyosan sen yap o zaman

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bamsı 12 ay önce @Eren

o kadar rezalet var ki minarenin boyu bile yandaki beton yığının boyuna yetişememiş... yüksek mimarımız bunlara nasıl izin veriyor? sayın cumhurbaşkanımızın büyükşehirlerde kastettiği olayın özetidir burası

Beğenmedim! (8)
Avatar
vatandas ... 2018-08-19 13:40:23

Yeni yapilan caminin 100m altinda cami vardi kim o camiyi kim yiktirdiysa bi zahmet yenisini yaptirsin...

Avatar
isim olmamış 2018-08-19 11:42:00

camiye yardım edelim inşAllah. ama böyle güzel camilere böyle isim olmamalı. ecdadımız böyle yapmamış. isim değiştirilmeli. ıspartaya özgü isim olmalı.

Avatar
Sakıp 2018-08-26 00:51:43

yeni yapılan müftülük binası yanı sanırım o mevki. türkiye'nin en büyük bütcesine sahip diyanet işleri başkanlığı kendini geri planda tutuyor. yardım istemek moda oldu. yardım edene bak, yardım edilen kuruma bak...

Avatar
yeni birer isim bulmak etkili olabilir 2017-10-25 11:20:56

terminal camiinde de aynı algı tabakhane camisinde de benzer durum .öncelikle tabakhaneli dostlarımızın hakkını teslim edelim bu isimi onlar vasiyet ettilerse hiç bir itirazım yok eğer değilse ne terminal kalacak ne de burada tabakhane kaldı camilerin cazibesi minarelerinden yükselen güzel ezan sesi caminin adıdır hem yabancı bir terim olan terminal caminin adı değiştirilmeli hem de buraya güzel birer isim verilmesi etkili olabilir

Avatar
ali32 2018-08-30 13:17:38

aynı duyuruyu 6 ayda bir yapıyorsunuz sayın haber32. ayrıca cami yerine okul yapın sevgili hayırsever vatandaşlarımız.

Avatar
fakir 2018-09-13 20:50:42

yardım edecez ama makbuz vermiyorlar.her cuma olduğu gibi

Avatar