haber32
banner77
09 Mayıs 2017 Salı 13:53
Sıcak Asflat Plenti Kurulmasına Karar Verildi
haber32

İl Genel Meclisinin Mayıs ayın 2 .Birleşimi İl Genel Meclisi toplantı salonunda Ali Bolat Başkanlığında gerçekleşti Gündem Maddeleri görüşüldü Toplantıda İlimiz Özel İdaresi görev ve sorumluluk alanında bulunan köy yollarında yapılması planlanan BSK Asfalt Kaplama işi için sabit, yarı mobil veya mobil Sıcak Asfalt Plenti ile Mekanik Stabilizasyon tesisinin kurulması ve ihtiyaç bulunan iş makinalarının satın alınması için gerekli ödeneğin İdaremiz İşletme ve İştirakler Müdürlüğü bütçe tertibine 6.000.000 TL aktarılmasına oy birliği karar verildi.

İl Özel İdaresinin 2016 yılı sonu itibariyle düzenlenmiş bulunan Bütçe Kesin Hesabı’nın ilgili kanun ve mevzuata uygun olarak düzenlenmiş olduğu tespit edilerek aynen kabul edilmesine oy birliği ile karar verildi.

Bu süreç sonrası akıllara şu soru geldi, yakın zamanda büyük yatırımla Isparta belediyesinin almış olduğu asfalt üretim tesislerinden il özel idaresi hizmet satın alsaydı daha pratik bir çözüm olmazmıydı?
 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
6 milyon 2017-05-09 14:12:03

Belediyeden alınsa cidden

Misafir Avatar
BELEDIYEDE BIR KAMU KURUMUYKEN! 5 ay önce @6 milyon

olmiyan bir seye yatirim yapacaklarina ; olan bir seyi tekrar yapmak nedir degilmi!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Halıkentli 2017-05-09 14:34:27

O para ile köy yollarını yapın bi zahmet işiniz gücünüz savurganlık yapmak.Asfalt şantiyesi ucuza mı yapılıyor.Belediye ve karayollarından temin edilebilir.

Misafir Avatar
HAKLISINIZ 5 ay önce @Halıkentli

hemde sonuna kadar! devlet mai denizdir zihniyeti her dönemde devam ediyor maalesef!

Beğenmedim! (0)
Avatar
cok dogru bir haber!!!! 2017-05-09 14:45:09

halbuki bu kadar hizmet özel sektörden alinirken, belediye bir kamu kurulusu ve nicin oradan alinip bir kamu kurumu desteklenmez !!! ve devlet lüzumsuz bir sekilde masrafa sokulur!!!!

Avatar
Ispartalı 2017-05-09 15:45:30

Hortumlamaya oradan gidilsin bu seferde.Belediye ile bir protokol imzalar alsfaltı oradan alırsın kardeşim. Bu paralar nerelere gidecek acabaaa...

Avatar
HAKKI HAKYEMEZ 2017-05-09 18:20:08

2019 da i̇l özel i̇dareleri̇ beledi̇yelere devrolacaksa ısparta beledi̇yesi̇ni̇n asfalt plenti̇ varken karayollarinin asfal plenti̇ var i̇ken bu neyi̇n nesi̇ kardeşi̇m köyyollarinin toplam mali̇yeti̇ni̇ çikartin bu paraya zaten ispartanin köy yollarinin sicak asvalti yaptirilir.

Avatar
Yaşar Kaya 2017-05-09 19:31:54

İsabetli olmuş belediyenin asfaltlarının kalitesi ortada 30 yıllık dedikleri asfaltlar 30 ay dayanmıyor.

Avatar
FARKLI İŞLER 2017-05-10 08:44:02

il özel idaresi köylere belediye ise il e hizmet vermek için kurulmuştur.ikisinin bütceside farklıdır.ikisi bi yerde olamaz.kurulsa daha ii olur hizmet herzaman gider.çahilce konuşmayalım.sütçüler kesmeye ısparta belediyesinden nasıl gidecek herkes işini yapsın.

Avatar
Ak partili 2017-05-10 00:51:16

Artık doğru yönetilmiyor.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi