haber32
banner77
27 Aralık 2012 Perşembe 18:42
SİGARAYA GEREK YOK HAVANIZ YETİYOR
haber32

Isparta'ya gelen bir yabancı misafirle görüşen haber ekibimiz sigara kullanıyormusunuz sorumuza bu cevabı aldı, '' Sigara kullanmıyorum ama, havanız sayesinde kullanıyormuşum gibi hissediyorum'' dedi.

İlgililerin dikkatine..

haber32
Son Güncelleme: 29.12.2012 10:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ne denir 2012-12-27 20:35:44

Dogru Soze ne denir? Rayli Sistem yapilmadikca, Her yer beton oldukca, yesil alan yapilmadikca, Tek katli evler yikilip yerine betonlar dikilmeye devam edildikce, dogal gaz yerine komur yakildikca daha coook kirli hava soluklariz biz

Avatar
haber 2012-12-27 21:40:34

Müthiş bir haber;)))))

Avatar
Haluk Acar 2012-12-27 22:10:18

Acilen kömür yasaklanmali ,hem havamizi ,hem alt kattaki komsunun bacasi diger daireleri mahfediyor ,apartmanlar ise daha beter kömürlü kalöriferler fabrika bacasi gibi ,astimim var ispartada nefes bile almam imkansizlasiyor artik acil bir cözüm.Bütün avrupaülkeleri vekayseride falan dogalgaz ve pelet kullanimi yayginlasmakta.Bir an önce ya dogalgaz ,yada pelet soba ve ya kalöriferlwerine gecilmek zorunda!

Avatar
cenk cenkgen 2012-12-28 00:22:43

bu ne biçim haber lan! kaynak yok, resim yok, video yok? sizin de yapacağınız haberciliğin de...

Avatar
- 2012-12-28 06:54:43

Havanın en kirli olduğu yer şehrin alt kesimleri. Gece eğirdir yolunda gelirken, hava migrosta puslanıyor bir anda. Sonra sümerbakın orada devam ediyor. Yani havanın en pis olduğu yere hastane yapılacak demek istiyorum aslında. Bu kadarda olmaz. Havanın kirli olduğu sanayi sitelerinin arasına yeni hastane mi yapılır.

Avatar
mustafa bey 2012-12-28 07:01:33

mustafa bey gerçekten haber konusunda saçmalamaya başladınız.ya elemanı değiştir yada kaliteli haber yapın.bu günlerde çok saçma haberler çıkmaya başladı.bu seviye sana yakışmıyor.

Avatar
MURAT KILIÇ 2012-12-28 07:41:30

OLURMU CANIM BİZİM BÜTÜN BÜROKRATLARIMIZ ISPARTANIN YAŞANABİLİR İLLER ARASINDA 5.OLDUĞUYLA İLGİLİ ÖVÜNÜRLER DEMEDİNİZMİ?

Avatar
.... 2012-12-28 08:45:55

Çok kaliteli bir haber. Anaokulu seviyesi için süper haber hazırlıyorsunuz...Tebrikler

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi