haber32
banner77
11 Eylül 2017 Pazartesi 13:42
ŞOK İDDİA
haber32

Isparta’da siyaset gün geçtikçe kızışıyor. CHP İl Başkanı Eyüp Ersoy ile Ak Parti İl Başkanı Osman Zabun arasındaki Ak Parti 6. Olağan İlçe kongrelerindeki tek liste tartışmaları devam ediyor.

Son olarak açıklamada bulunan CHP İl Başkanı Eyüp Ersoy, önemli bir iddiayı ortaya attı. Ersoy, “Ak Parti kongre salonlarını taşıma insanlarla dolduruyor” dedi.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emir Kolay 2017-09-11 14:19:26

CHP il başkanı sana ne Ak parti kongre salonlarından. Sen PKK ile yandaş olan teröristlere şehit diyen partinle ilgilen.

Avatar
rast 2017-09-11 15:08:06

doğru söyleyen dokuz köyden kovulur misali.çok doğru bir tespit.

Avatar
ak partili 2017-09-11 14:04:12

bu güne kadar hep ak partiye oy verdim yine veririm ama reisin sözünü ıspartada tutmuyorlar. reis defolun diyor bunlar koltuk tatlı diyorlar. nerde metal yorgunluğu nerde? memnfaatçi dolu ortalık!!!!!

Avatar
doğru 2017-09-11 18:42:15

doğru demiş eleman. kelle başı 50 lira.

Misafir Avatar
istimlak 3 ay önce @doğru

50 tl yi sen değıtıyordun galiba arkedeş dönde kendi partine bak!!!!

Beğenmedim! (2)
Avatar
sane le 2017-09-11 21:36:46

sayın başkan sana ne sen kendi partine bak .hiç başka işiniz kanmadımı

Avatar
İslamköy'lü 2017-09-11 21:47:06

Eyüp sen kendi işine bak.sana ne bizim partiden

Avatar
Abdullah Ademoğlu 2017-09-11 17:11:42

Sizi bile getirebiliyorlarsa başarıdır buSiz önce kendinize bakın

Avatar
Kime ne yahu 2017-09-11 22:59:52

sana ne kardeşim sen chp ile ilgilen. bizim liderimiz çoban biz koyun sana ne. şehide kelle deriz, osloda imralıda apo pkk ile görüşürüz sana ne. valilere pkk ye karışmayın deriz, fetö ne isterse veririz sana ne. karışma bize, biz erdoğan'ın g...nün gılıyık dedik duymadın mı? git işine be.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi