haber32
banner77
12 Haziran 2017 Pazartesi 09:25
Şok şok şok!!! Onlarca çam ağacı katledildi…
haber32

Migros Kavşağı mevkisinde yapılan yol genişletme ve güzergah değişikliği çalışmaları nedeniyle onlarca çam ağacı kesilirken,Isparta'da yine sadece haber32 internet sitesi katledilen çam ağaçlarını gündeme getirdi.

Migros Kavşağı mevkisinde yol yapım çalışmaları devam ediyor. Isparta Şehir Hastanesi'nin açılmasıyla birlikte trafiğin daha da sorun olduğu ve bu sebepten dolayı kavşak çalışmalarının başladığı Migros Kavşağında çam ağaçları katledildi. 

''CİĞERLERİMİZİ KESTİLER,NAKİL OLMAZMIYDI?''

Kesilen onlarca çam ağacının kesildiğini görenler ciğerlerimiz kesildi, bunlar nakil olsa olmazmıydı? Niye kesildi diye feryat ettiler.
 

YAŞ KESEN BAŞ KESER

Onlarca çam ağacının yol uğruna katledilmesine çevreciler 'yaş kesen baş kesmiştir'' diyerek üzüntülerini dile getirdiler.

BİLİNDİĞİ ÜZERE AYNI BÖLGEDE  (ASKERİYE ÖNÜ) YOL YAPIM ÇALIŞMALARI NEDENİ İLE YOL GENİŞLETİLMESİ GEREKİRKEN DARATILMIŞ VE ISPARTA'DA SADECE YİNE HABER32 OLAYI GÜNDEME TAŞIMIŞTI! AMA YOL HALEN DAR VE KİMSEDEN SES YOK!!!

Bölgede çalışmalar sürüyor.

Son Güncelleme: 12.06.2017 10:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ağaçsevenler 2017-06-12 10:23:32

ağaçları çok seviyorsunuz da yılda kaç tane ağaç dikiyorsunuz...hergün yeni bir ağaç dikseniz....

Avatar
ali 2017-06-12 10:48:29

bağırın bağırın tam zamanı yolu iptal ettirin o koca ağaçlar taşınmaz bilmeyerek konuşmayın ayıptır güven zedeleniyor

Avatar
Osman 2017-06-12 11:24:48

adam ölünce neden üst geçit yapmıyorsunuz dersiniz, üst geçit yapmak için ağaç kesilince neden kesiyorsunuz dersiniz, ben de diyorum, ağaç kesmeden bu üst geçit nasıl olacak :)

Misafir Avatar
ne üst geçidi 3 ay önce @Osman

?

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandaş 2017-06-12 13:19:23

ağaçların bulunması gereken yer ormanlık arazilerdir yaşam alanları içinde insanlara hizmet için yapılan şeylere karşı çıkılıyor bunuda çevrecilik kisvesiyle yapıyorsunuz gezide milyarlarca lira milletin parası katledildi sizin meseleniz 3 5 ağaç değil öyle olsa gider ağaç dikersiniz...

Avatar
Serdar 2017-06-12 10:55:45

Yoldan geçirebilirlerdi aslında.
Bu agaçlar 3 5 yılda yetişen bişey değil
Yazık olmuş

Avatar
yandaş olmayın 2017-06-12 11:27:14

devlet köşkler ve yandaş iş adamları için onlarca ormanlık araziyi katletti rezidanslar saraylar yaptırırken neden pnları haber yapmadınız :)

Avatar
yazıklar olsun 2017-06-12 10:13:55

yazıklar olsun ağaçları sevmeyene yazıklar olsun

Avatar
alperen 2017-06-12 10:21:26

Abartmayin agacin ustunden gececek gezi zekalilar

Misafir Avatar
sökmek daha iyi olmazmıydı 3 ay önce @alperen

kaç yılda yetişiyor o ağaçlar biliyormusun?

Beğenmedim! (3)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi