haber32
banner77
10 Nisan 2018 Salı 09:58
Son Umut Vali Şehmus Günaydın
haber32

Haber32 Whatsapp İhbar Hattı haberidir - 0542 445 32 32

Çünür Mahallesi İlköğretim okulu civarında özellikle sabah saatlerinde gezen köpekler tehlike saçıyor.  

Mahalle Halkı sabahları okula çocukların yalnız başlarına zaten gidemediklerini ancak kendilerininde hem köpekler tarafından hemde bölgede yeni şehirin artırdığı aşırı trafik nedeniyle tehlike altında olduklarını ifade ettiler.  

Aylardır Çünür Muhtarlığına köpekler ve düzensiz trafik nedeniyle ihbarlar yaptıklarını ancak muhtarlığın konuları çözmediğini, son çare olarak konuyu Isparta Valisi Şehmus Günaydın'a iletmek istediklerini ifade ettiler.

Çünür Mahalle sakinleri, modern bir görünüme sahip olması gereken bölgenin muhtarlık tarafından ilgisiz bırakılarak köy görünümüne itildiğini belirterek,  Isparta Valisi Şehmus Günaydın'a seslenerek, özellikle bölgedeki kontrolsüz köpeklerin ve her köşeden her an çıkabilen araçların çocuk yetişkin farketmeden hayati tehlike oluşturduğunu bu konuda son umutlarının Vali Günaydın olduğunu ifade ettiler.

Son Çaremiz Vali Günaydın Dediler..

haber32
Son Güncelleme: 10.04.2018 10:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yasin 2018-04-10 10:57:11

haber32 köpek düşmanlığı yapmakta 3 gün geç kaldınız her hafta 2 düşmanlık

Avatar
Helal 2018-04-10 12:02:33

hayvanların öldürülmesine çanak tutan haber32 yi valiye şikayet edelim bu haber sitesi artık kapatılsın resmen kanunsuz ve halkı kin ve nefrete yönelten haberler yapıyor.

Misafir Avatar
sizde şikayet edin 6 ay önce @Helal

ben bu siteyi artık yıllardır hayvan düşmanlığı yaptığı için bimere ve cimere şikayet ediyorum sizi de şikayet etmeye davet ediyorum

Beğenmedim! (1)
Avatar
Greksizler 2018-04-10 12:00:21

sizin beyninizi acaba kurtlar falanmı yedi köpeklerin orda yaşamaya hakkı var kanunda yeri var hala neyin peşindesiniz

Misafir Avatar
sizde şikayet edin 6 ay önce @Greksizler

ben bu siteyi artık yıllardır hayvan düşmanlığı yaptığı için bimere ve cimere şikayet ediyorum sizi de şikayet etmeye davet ediyorum

Beğenmedim! (0)
Avatar
Veli 2018-04-10 12:37:38

Gözde okul olma iddiası olan bir okulun bahçesine anfi tiyatro yapılırken bu okulun bahçesi köpekten geçilmiyor

Avatar
YALAN HABER 2018-04-10 12:22:51

haber 32 hem insana hem hayvana saygisi yok Çünür deki kopeklerin hepsi asılı ve küpeli ayrica bolgedeki veliler de durumdan sikayetci degl o bölge de bir öğretmen olarak ben duymuyorum da siz nasil böyle asılsız haberleri duyup yayinliyorsunuz. İnsanlar hakkinda da sürekli yaptığınız yalan habrlerle insanlari birbrne düşürüyorsnz. Hayvanlari sevmiyor olabilirsiniz saygi duyacaksiniz. Sizi Yaratanla onlari Yaratan farkli degl bu hayvanlar kendiliginden yetismedi toprakta YARATİLDİ. Kendinize ceki düzen verin ya da haber yapmayin artk.

Avatar
Sinirli 2018-04-10 12:40:32

Valla biktik artik tiksinti geldi bu kopek haberinden yahuu kardesim sizin baska haber yapma gibi bir durumunuz yokmu yazik o canlarin bu milletten bu haberlerden cektikleri onlarda bi can onlara birsey yapilirken kendi canimizi hatta evladimizi göz onunde bulundurarak davranilmali asil hata ailelerde cunku aileler hayvan sevgisini cocuklara yeterince gosteremiyoe hatta gostermiyor ayy host ayy pis gibi cumleler kurup cocuklarin yaninda bu sekilde bi zihniyet gosterilirse bu canlar daha cok ceker bunlarin elinden yazik gunah yaa bu dunya tek size ait degil Allah onlarids yaratmis onlarada uasam hakki vermis size ne ya sizin ne haddinize avrupaya girilmek isteniyor donun bakin avrupaya orda canlara nasil davranildigi ortaa evlatlari gibi bakiyorlar biz güya müslumaniz müsluman ülkeyiz ama yaptiklarimiza bi dönun bakin hayvanlardan once çocuk istirmarcilarini tecavüzleri haber edin hayvandan bi zarar gelmez merak etmeyin bi deprem yada bi acet oldugunda o canlardan medet umuyorsunuz peki neden soruyorum size

Avatar
Yaşam Hakkı 2018-04-10 12:53:45

yazıklar olsun haber32. hayvan hakları diye bir şey var. bugün yaptığınız köpek konulu yaptığınız tek taraflı haberi kınıyorum. 1- 2 vatandaş röportajıyla orada yaşayan canların hakkında hemen cezayı kestiniz.
hayvan hakları bildirgesi
15 ekim 1978'de paris unesco evinde ilan edilen hayvan hakları evrensel bildirisi
1. bütün hayvanlar yaşam önünde eşit doğarlar ve aynı var olma hakkına sahiptirler.
2. bütün hayvanlar saygı görme hakkına sahiptir. bir hayvan türü olan insan , öbür hayvanları yok edemez. bu hakkı çiğneyerek onları sömüremez .bilgilerini hayvanların hizmetine sunmakla görevlidir. bütün hayvanların insanca gözetilme, bakılma, ve korunma hakları vardır.
3. hiçbir hayvana kötü davranılamaz, acımasız ve zalimce eylem yapılamaz. bir hayvanın öldürülmesi zorunlu olursa, bu bir anda, acı çektirmeden ve korkutmadan yapılmalıdır.
4. yabani türden olan bütün hayvanlar, kendi özel doğal çevrelerinde karada, havada ve suda yaşama ve üretme hakkına sahiptir. eğitim amaçlı olsa bile

Avatar
YALAN HABER 2018-04-10 12:23:40

haber 32 hem insana hem hayvana saygisi yok Çünür deki kopeklerin hepsi asılı ve küpeli ayrica bolgedeki veliler de durumdan sikayetci degl o bölge de bir öğretmen olarak ben duymuyorum da siz nasil böyle asılsız haberleri duyup yayinliyorsunuz. İnsanlar hakkinda da sürekli yaptığınız yalan habrlerle insanlari birbrne düşürüyorsnz. Hayvanlari sevmiyor olabilirsiniz saygi duyacaksiniz. Sizi Yaratanla onlari Yaratan farkli degl bu hayvanlar kendiliginden yetismedi toprakta YARATİLDİ. Kendinize ceki düzen verin ya da haber yapmayin artk.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi