haber32
banner77
07 Eylül 2017 Perşembe 14:26
Sorumsuzluğun Böylesi..
haber32

Haber32 Whatsapp İhbar Haberi;

Isparta'da sorumsuz bazı esnaflar işyerlerinin önündeki park alanlarına sandalye tabure benzeri eşyalar koyarak işyeri üzerinde bulunan ev sahiplerinin haklarını gasp ediyorlar.

 Bu olay Ispartada yaşandı, Eski Hastane Caddesindeki sokakta işyeri önüne tabure koyan bir esnaf, yukarı katta evi olan ve anahtar almak için evine çıkan vatandaş'ın ceza yemesine sebep oldu.

haber32
Son Güncelleme: 07.09.2017 14:32
Anahtar Kelimeler:
Sorumsuzluğun Böylesi..
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali Bilir 2017-09-07 14:43:50

arkadaş gidin bolat otelin arka taraflarına bakın bi esnaf kendi reklam bidonlarını yaptırmış yola koymuş hatta ve hatta park edilmemesi için zincir çekenlerde bulunmaktadır. ısparta emni̇yeti̇ni̇ göreve davet edi̇yorum

Misafir Avatar
Geyranlı 3 ay önce @Ali Bilir

bolat otelin arka tarafında kaldırımı kapatıp insanların geçmesini engelleyen,adı lazım deil baş harfi ekrem salalıyı da bol bol selamlıyorum

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ali Tekin The Türe 3 ay önce @Ali Bilir

çok doğru çooook

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Galeci Sebattin 3 ay önce @Ali Bilir

zabıtayı göreve davet etmekle çok haklısın ali kardeş.goy goy yapacaklarına işlerini yapsınlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ali Bilir 3 ay önce @Ali Bilir

o zaman ısparta zabıtasını göreve davet ediyorum.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yönetici 3 ay önce @Ali Bilir

Ali bey bunlara emniyet değil zabıta bakıyor ama zabıta da arkadaşlar çay kahve sigara muhabbet devam ediyorlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
ISPARTALI 2017-09-07 15:23:27

bu i̇şi̇n tek sorumlusu i̇şi̇ni̇ doğru dürüst yapmayan beledi̇ye ve zabitasidir. adamina göre muamele yaparlarsa olacaği budur. devleti̇n kaldirimi, devleti̇n yolu ki̇mseni̇n babasinin mali deği̇ldi̇r. beledi̇ye ve zabita bu i̇şe göz yumarsa mi̇llet de kaldirimlari ve yollari babasinin mali gi̇bi̇ kullanir.

Avatar
mehmet 2017-09-07 14:45:01

bu esnaflar sanki babalarının yeriymiş gibi her dükkanın önünü kapatıyor kim dur der bunlara bilmiyorum ama zabıta biraz daha çalışması gerekiyor. bende aynı şekilde ceza yedim cezayı yiyecek olan esnaf iken biz yiyoruz

Avatar
Site yöneticisi 2017-09-07 14:44:03

Isparta nın bir çok noktasında aynı dert sıkıntı var belediye uyuyor zabıta kendi halinde tabi ceza Yok yaptırım yok uyuyun bakalım elbet birgün çıkar bunlar da

Avatar
vatandaş 2017-09-07 15:08:28

belediye esnafın yanında diye bir haber vardı geçenlerde :

Misafir Avatar
PK029 3 ay önce @vatandaş

Valla belediye esnafın yanında olsun olmasına ama bu şekilde de olmasın bu nasıl birşey dir böyle aynı dertten bizde yedik cezayı medikalciler marketler vb dükkanların hepsi sıkıntılı esnaf

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ispartalı 2017-09-07 19:55:12

Mimar Sinan caddesinde sözde kaldırım genişletildi. Gidip bakın yön AVM motor dükkanı yapmış kaldırım boşluğunu..

Avatar
Emniyet 2017-09-07 17:40:14

Emniyet 112 caddeye gösterdiği hassasiyeti mimar sinan ve cumhuriyet caddelerine gösterirse trafikte yoğunluk biter. Trafiğin yoğun zamanı ekipler 112 caddede geziyor. Ana arterlerle ilgilenen yok.

Avatar
hem suçlu hem güçlu 2017-09-07 16:38:13

o yol o apartmanın park alanimi sandalyede tıcarı bi faaliyet gözükmuyor sorumsuz araç park larini engellemek amaçli konduğu bes belli yanı yorumlara bakarsak sanki araç park etmesi gereken yere sandalye konmuş gibi bide ahkem kesılmiş enteresan bi şey

Misafir Avatar
vatandaş 3 ay önce @hem suçlu hem güçlu

yol araçlara aittir sandalyelere değil saygıdeğer hemşerim

Beğenmedim! (0)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi