haber32
banner77
18 Eylül 2018 Salı 18:50
Sosyal Deney'de simitçiler duygulandırdı..
haber32

Isparta'da yapılan bir sosyal deney izleyenleri duygulandırdı.

Simitçiler kendisinden yardım isteyen ve çok aç olduğunu söyleyen üniversite öğrencisine istediği simidi ücretsiz olarak verdiler.

haber32
Son Güncelleme: 21.09.2018 10:34
Anahtar Kelimeler:
DeneySosyalSimitısparta
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kapçıklara 2018-09-18 19:14:55

bu temiz insanların güzel duyguları iyiki var. keşke bu devleti soyanlardada bir vicdan olsaydıki bu insanları din vs kandırıp makamı hırsızlık eylesemelerdi. yezitler.

Avatar
Ankara dan selamlar 2018-09-19 07:51:27

mercedesten inen biri de istese gene verirler, yurdumuzun güzel tarafıdır bu yönümüz, bizde sevgi var insanlık var vicdan var ama saygı yok ahlak ve çalışkanlık yok.

Avatar
Isparta lı 2018-09-19 11:09:19

Otogar daki simitciye helâl olsun. Simit verirken bile "yigidim "demiş. Bereketiniz bol olsun. ALLAH yardımcıniz olsun. Sizdeki bu davranış umarim başka insanlara örnek olsun. ...

Avatar
Ramazan 2018-09-18 20:50:04

Benim güzel şehrimin insanları...adamın kralısınız..

Avatar
Bunu beğendim 2018-09-18 19:34:10

Böyle güzel haberlerle gelin bize. Birde fuhuş yapan apartcilarla konuşun;)

Misafir Avatar
No fuhus 1 ay önce @Bunu beğendim

Muhakkak ki Allah, adaleti, iyiliği, akrabaya yardım etmeyi emreder, çirkin işleri, fenalık ve azgınlığı da yasaklar.o düşünüp tutasiniz diye sizlere öğüt veriyor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Mak 1 ay önce @Bunu beğendim

Apartci neden fuhus yapsın Dayi adamın aparatları varsa kira parası yeter

Beğenmedim! (2)
Avatar
MARDİN 2018-09-18 21:01:32

ben olsaydım. vermezdim. neden kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz. ailesine telefonla 1 saniyede istediği atm ye para gelip parayı alabilir.

Misafir Avatar
MARDİN 1 ay önce @MARDİN

rumuzu mahsus mardin yazdım. bende sosyal deney yaptım. baktım ki: mardin rumuzuna karşı toplumun bakış açısını denedim.18 ki̇şi̇ni̇n beğenmemesi̇ söyledi̇kleri̇mde deği̇l rumuzdan .

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
vatandaş 1 ay önce @MARDİN

ıspartada yaşayanlar vicdanlı insan olduğu için vermisler hatta mardinli olan sana bile mardine git dememiş, ev vermiş aralarına almışlar mesela

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Bir bilen 1 ay önce @MARDİN

Belki ailesi yok belki ailesinin de durumu da yok sen gibi bir beyinsizden de bu beklenir

Beğenmedim! (5)
Avatar
ASasAS 2018-09-19 23:34:17

veremem emnatci̇yi̇m di̇yen si̇mi̇tci̇ 3 kağitcinin hasidir 2 farkli yerde si̇mi̇t tezgahi var bulundugu yerdede genelde eşi̇ duruyor ispartada kahve kahve gezi̇yor kendi̇si̇de. ayiptir yav emanetçi̇de olsan cebi̇imden vereyi̇m di̇yemezmi̇si̇n ki̇ deği̇lsi̇n kendi̇ yeri̇n ayiptir bu kadarda pi̇nti̇li̇k olmaz. not vermek zorunda deği̇l bi̇li̇yorum ama o ki̇şi̇yi̇de taniyorum. vermedi̇ği̇ para üstünüde verdi̇m demi̇şti̇...

Misafir Avatar
iht 1 ay önce @ASasAS

durduğu yer neresi̇? bi̇leli̇m lazim olur bu emanetçi̇ni̇n

Beğenmedim! (0)
Avatar
o kadar 2018-09-19 08:19:00

tarlalarda badılcan ben askere yazılcan ben askerden gelince tombul bilekli kız alcan.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi