haber32
banner77
19 Mart 2019 Salı 14:29
Sosyal Konut projesi
haber32

Türkiye genelinde başlatılan ve emekli, dar gelirli ile engelli vatandaşların ev sahibi olabilmelerinin önünü açan 50 bin konutluk sosyal konut projesine Ispartalılar yoğun ilgi gösteriyor. Bu kapsamda TOKİ’nin Isparta’ya yapacağı toplu konutlar için emeklilerin 25 Mart ile 5 Nisan tarihleri arasında Halk Bankası ile Ziraat Bankasına başvurması gerekiyor.

Son Güncelleme: 19.03.2019 16:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KEÇİBORLU/KEÇİBORLU 2019-03-19 16:02:53

ah ülkemin insanları Allahım bu saflıktan kurtarsın. zor günler göreceğiz karnımızı bile doyuracağımız günler yakındır.hala insanlar narkozla uyutulmaya çalışılıyor.

Avatar
toki 2019-03-19 16:10:34

ısparta da toki harici toplu konut yapıldı mı 10 senedir.mazeret i yok bu işin belediye ny yapmamış topu taca atmışşşşimdi başkasının yerine konut yapacam dyo hiç akıl almıyor..nasıl oluyor da başkasının yerine konut yapıyorsun..tapun nerede...5 senede mahkeme sürer .hadi bakalım ömür bitti.

Avatar
300 konut oda zenginlere 2019-03-20 01:09:47

eyyyy ısparta halkı 300 konut düştü size oda şükrü kardeşim ve ekibine anca yeter. siz bize oyyy veriiin eyyyy ıspartalılar.

Misafir Avatar
kuvvetli sikici 1 ay önce @300 konut oda zenginlere

ben de aynisini dusunuyordum

Beğenmedim! (1)
Avatar
asgari ücretli 2019-03-20 05:33:47

hani̇ dargeli̇i̇rli̇ aileler içinde toki yapılacaktı işiniz gücünüz palavra ...

Misafir Avatar
avrat sikici 1 ay önce @asgari ücretli

hala daha inanan var mi bunlara?

Beğenmedim! (2)
Avatar
83 bin tl 2019-03-19 20:04:58

83 bin tlye ev mal edilmez. kulübe maledilir

Avatar
vatandaş 2019-03-20 08:02:50

ısparta"da konutların maliyeti çok yüksek deniliyor. müteahhi̇tler 350-400,bin tl.ye sattıkları dai̇releri̇n faturasini kaç tl. kesiyor acaba.

Avatar
neden 2019-03-20 12:10:06

edepsiz ad kullanan edep dışı mahlukatların mesajlarını neden yayınlıyorsunuz? terbiye yoksununun zaten fikrinin ne olduğu malum. edepsiz mahluk.

Avatar
arsa devletten 2019-03-20 08:26:09

devlet arsaya paramı veriyor cehalet.o sebepten ucuz oluyor.arsa sahibine yüzde 40 vermediğini düşün bakalım..

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi