haber32
banner77
22 Ocak 2019 Salı 16:01
ŞÜKRÜ BEY, CUMHURBAŞKANIMIZI ÖRNEK ALMIYOR
haber32

Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı döneminde benzeri çok sayıda tesis kurduğunu hatırlatan Başkan Günaydın, “Bir de çıkmış ben Cumhurbaşkanımızı örnek alıyorum diyor. Sen örnek almıyor onun fikrine karşı geliyorsun” dedi.

AK Parti Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen’in Isparta Belediyesi’nin hizmete açtığı Atatürk Parkı ve Gül Köşkü yatırımların işletim modeline yönelik eleştirilerine çok sert yanıt verdi. Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevinde iken buna benzer çok sayıda tesis hizmete açıp işlettiğini hatırlatan Başkan Günaydın şöyle konuştu.

“İstanbul’da çok güzel işletmecilik vardır. İstanbul Belediyesinin sosyal işletmeciliği. 1994 yılında Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan burada işletmeler kurmuştur. Sayısız lokanta yerleri, balık lokantaları, halkın rahatlıkla gelebileceği tesisler yapmıştır. Hatta oradaki bazı saraylarımızı köşklerimizi gıda üzerinde işletmeye açmıştır. Halk serbestçe uygun fiyatla buradan hizmet almaktadır. Bende İstanbul’a gittiğim zaman, İstanbul Belediyesinin tesislerini, hem gezerim, hem tarihimizi görüyoruz, hem de mutlu oluyoruz” dedi.

ŞÜKRÜ BEY, CUMHURBAŞKANIMIZI ÖRNEK ALMIYOR

Isparta’da Atatürk Parkı ve Gül Köşkünün aynı mantıkla işletildiğini söyleyen Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, şu açıklamayı yaptı. “Sayın Şükrü Bey diyor ki ‘Ben 1994’de Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ı örnek aldım’ diyor. Örnek aldığın da Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın kurmuş olduğu bu işletmelerin benzerini Isparta’da biz yapmışız.

Sen önce Sayın Cumhurbaşkanımıza karşı geliyorsun, fikrine karşı geliyorsun bir de üstelik bir de ben O’nu örnek alıyorum diyorsun. Nasıl örnek alıyorsun. İşte örnek burada, tenkit ettiğin Atatürk Parkı’nda, tenkit ettiğin Gül Köşkü’nde. Halkla rekabet değil, halka kalite üreten ve arkasından da esnafımızı kaliteye yönlendiren örnek bir tesistir. Lütfen örnek aldığınız kişiyi tenkit etmeyin, Tayyip Erdoğan’ı tenkit etmeyin ve bizim bu yaptıklarımızı da ancak sen bu konuyla ilgili biliyorsan, düşünüyorsan, çok güzel bir şekilde bol bol yatıp kalkıp Isparta Belediyesine ve Yusuf Ziya Günaydın’a teşekkür etmen gerekiyor”

Anahtar Kelimeler:
ıspartaYusufZiyaGünaydın
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
THE END 2019-01-22 16:36:09

son güler lale devri bitiyor

Misafir Avatar
Sadık 3 ay önce @THE END

yusuf günaydına verilen her oy bahçeliye gidiyor. 3 şehirde baskanlık kazansa ölünceye kadar mhp nin başından ayrılmaz, bahçeli prim yapmasın diye oylar iyi̇ partiye,

Beğenmedim! (2)
Avatar
ARŞİVE BAKABİLİRSİNİZ 2019-01-23 09:54:07

YZG 17/25 komlo girişiminden sonra bürokratlar feto kuruluşlarından uzaklaştı. Hemen YZG ortaya çıktı ve Feto toplantılarını belediye adına şereflendirdi. Bu toplantılarda Tayyip Erdoğan hırsızdır, bunların alayı hırsız dedi. Arşivlerde duruyor.

Misafir Avatar
ARŞİV MARMIŞ 3 ay önce @ARŞİVE BAKABİLİRSİNİZ

len düdük o zaman niye cumhur ittifakı kuruluyor.bu belgeleri savcılık bilmiyor mu ? reis ve devlet bahçeli bunları bilmiyor mu ? gidin söylesenize o zaman.bunada yazıp duracağına angut

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AL DÜMBÜK SANA ARŞİV 3 ay önce @ARŞİVE BAKABİLİRSİNİZ

http://www.bomba32.com/haber/isparta/senin-kirli-islerin-mahkeme-tarafindan-cezalandirildi/11449.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ARŞİVDEN BAZILARI 3 ay önce @ARŞİVE BAKABİLİRSİNİZ

http://www.haber32.com.tr/isparta/bizim-paralar-ayakkabi-kutularina-mi-gidiyor-h72717.html , http://www.bomba32.com/haber/isparta/temeli-gunaydinin-atmasi-cok-manidar.../5843.html , http://www.ajans32.com/ve-cemaat-gunaydin-dedi-20149h.htm

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kemal 3 ay önce @ARŞİVE BAKABİLİRSİNİZ

len 17/25 aralıktan sonra bu söylediklerini yzg dın yapmış olsa idi soruşturma geçirirdi.elinde bilgi ve arşiv varsa ortaya koyda bizde bilelim.i̇nsanlara kara çalma zübük.......g lalesi

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Ziyacı 3 ay önce @ARŞİVE BAKABİLİRSİNİZ

len dümbük nerede var arşiv iftira atma.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
kadir 3 ay önce @ARŞİVE BAKABİLİRSİNİZ

varsa arşiv linklerini at.üfürme,sallamasyon yapma düdük

Beğenmedim! (2)
Avatar
mamut 2019-01-22 16:48:42

bu açıklamayı yapmasan daha iyi olurdu başkan esnaf olarak bu zamana kadar sana oy verdim ama bu konuda yanlış yaptın kabul et bunu savunma birde

Misafir Avatar
veli 3 ay önce @mamut

aman ha kimseyi örnek falan almayın kendiniz olun.i̇mara açılan yerlerden hısım akraba yer almış diyorlar başkanım kim bunlar açıklayın.en çok projeyi kim çizdi,kimin pdojeleri hemen geçti açıklayın başkanım.valilik otoparkını kim yaptı kaça yaptı açıklayın başkanım.hoston mu boston mu yapacaktınız ıspartayı ne oldu başkanım.heyyyytttt brehhhh

Beğenmedim! (2)
Avatar
Erhan 2019-01-22 16:50:49

cumhurbaşkanımız her zaman halkını ve esnafını desteklemiştir, şükrü beyde hiçbir zaman bizi madur etmez sen heeeççç merak etme esnafı ile haksız rekabet etmeyen esnafın her zaman yanında olan bir belediye olacak sen şimdi indirim yapıyorsun da 15 yıldır nerdeydin

Misafir Avatar
Şükrü 3 ay önce @Erhan

Şükrü yıllardır ıtso Başkanı olarak esnafına napmjş da şimdi yapacakmış güldürmeyin adamı :))

Beğenmedim! (1)
Avatar
istanbul nre 2019-01-22 16:40:12

istanbulun nüfus 15 milyon ısparta 250 bin yani devede kulak gb istanbulda belediye işletme tesisi kursa esnafa ne kadar zarar verebilir ki ama ısparta da ise zarar verir bunu anlatmak istemiş yada biz yanlış anlamışızz atatürk parkında çay 1,5 tl yd 1 tl olursa kafelerde adam kaça satacak.lokantada şiş 15 sen orda 15 e satarsan nasıl olacak bu iş..belediye kira v bazı olayları yüzünden maliyet daha düşük oluyor...ustam

Avatar