haber32
banner77
13 Ağustos 2017 Pazar 20:43
Tali Yolda Feci Trafik Kazası
haber32

Az önce Çünür Mahallesi tali yol istikametinde korkunç bir kaza meydana geldi. Renault servisi yakınlarında meydana gelen trafik kazasında otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı.

06 FZ 1900 plakalı hafif ticari araç ile otomobilin çarpışması sonucunda her iki araçta yoldan çıktı. Feci kazada 3 kişinin ağır yaralandığı öğrenilirken, Polis kaza ile soruşturma başlattı. 

Son Güncelleme: 13.08.2017 20:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hüseyin 2017-08-13 21:04:03

başkan uyuma yolları yap hatta daha fazla yol aç her tarafta kaza oluyor. bunların vebali senin üzerine

Misafir Avatar
Hüseyin 1 ay önce @Hüseyin

o yolda şu anda 10 km hız yapamazsın.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vatandaş 1 ay önce @Hüseyin

şoför koltuğunda kendinden geçenlerin hiç mi suçu yok...

Beğenmedim! (1)
Avatar
mustafa 2017-08-14 01:52:03

kaza ana yolda meydana geliyor belediye başkanın alakası neki. 15 plakalı aşırı alkollü. çünüre yapılanlara gelince harika şeyler oluyor diyebiliriz.

Misafir Avatar
hkt 1 ay önce @mustafa

haberin neresinde alkollü ve ana yol yazıyor sadece tali yol diyor nereden çıkarıyorsunuz savunduğunuz birisi mi var

Beğenmedim! (0)
Avatar
adam gibi surun 2017-08-14 08:19:45

adam gibi surun su arabalari artik. gariya giza hava yapacam diye her gun bir tofasci kaza yapiyor sanayide. cezalar da yaptirici degil ki amina goyayim. iyice dagittiniz ami gotu

Avatar
yezitler 2017-08-13 21:59:09

bölge insanı 15 32 42 görünce kaçıyor bunu bilin nedenmi alayınız ampül kafa trafiğinde içine ettiniz.

Avatar
İspartalı 2017-08-13 22:00:16

Daha cunure neler yapacağız neler :(

Avatar