haber32
banner77
29 Eylül 2006 Cuma 20:03
TEL TEL DÖKÜLÜYORLAR
haber32

Anavatan Partisi"nde Genel Başkan Erkan Mumcu"nun memleketi Isparta"da İl Başkanı Nuri Selçuk ile birlikte 37 il yönetim kurulunun istifası ile yaşanan şok sonrasında Genel Merkez, il başkanlığı görevini Merkez İlçe Başkanı olan Melih Sezgin"e devretti.

    Melih Sezgin, 28 Mart 2004 yerel seçimlerinde Ak Parti"den Isparta Belediye Başkan Aday adayı olan ve sonrasında Hasan Balaman"ın başkan yardımcısı olarak yaklaşık 1,5 yıl Isparta Belediyesi"nde görev aldıktan sonra, Erkan Mumcu"nun AKP"den ayrılarak Anavatan Partisi"nin başına geçmesi ile Başkan yardımcılığı ve memuriyet görevini bırakarak Anavatan Partisi"nin Merkez İlçe Başkanı olmuştu.

    Edinilen bilgilere göre; Nuri Selçuk ve ekibinin istifası ile sarsılan Genel Başkan Erkan Mumcu"nun memleketi Isparta"da Anavatan Partisi il başkanlığı için Anavatan Partisi genel Merkezi"nce Melih Sezgin"in il başkanlığı görevi ile ilgili görevlendirme yazısının da çıkartıldığı öğrenildi. Melih Sezgin"in önümüzdeki günlerde il yönetimini yeniden oluşturması bekleniyor.

 **SESSİZLİK SÜRÜYOR Öte yandan istifalar ile ilgili olarak Anavatan Partisi İl Teşkilatı veya Genel Merkez"in sessizliği de devam ediyor. Konuya ilişkin sadece istifa eden Nuri Selçuk bazı açıklamalarda bulunurken, diğer taraflardan ise bir açıklama yapılmadı. 37 kişi ile birlikte istifa eden Nuri Selçuk ise, istifa nedeni olarak işlerinin yoğunluğunu göstererek, aktif siyaseti bıraktığını ve hiçbir siyasi partide görev almayacağını kaydetti.

 Olusum

haber32
Son Güncelleme: 29.09.2006 20:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ayşe 2006-10-03 12:14:00

iyi olmuş

Avatar
??? 2011-05-13 11:43:02

senden ve senin gibilerden allah bizleri korusun namazla niyazla alakası olmayan cuma nedir bilmeyen insanlardan allahım sana sığınıyorum çıkıp birilerinin üzerinden siyaset yapıyor halkın gözünün içine baka baka yalan söylüyorlar demirel 40 yıl siyaset yapmışta ıspartaya ne faydası olmuş 8-10 yıl siyaset yapanların memleketlerinin ne halde olduğunu biz biliyoruz git özalın malatyasına bi bak bakalım 40 yıl siyaset yapacaksın büyüyeceğin yerde küçüleceksin şimdiye kadar ıspartanı bölgenin en gelişmiş ili olması gerekirdi bırakın artık insanları kandırmayı.

Avatar
jkjjk 2011-05-13 11:51:33

takiyyenin kralı....

Avatar
bilge 2011-05-13 12:15:58

tam timsah gözyaşları eşide kendiside çok güzel duygu sömürüsü yapıyor eyy ıspartalı bu adamdan ıspartaya beş kuruşluk fayda gelmez ancak milletvekili yaparsınız son dönemlerini sefa içinde geçirir valiyken neler ağlamayıp hergün devletin parasıyla eğlenceler peşindeydi illaki anlatalımmı

Avatar
Ceyhun 2011-05-13 12:48:41

Yahu bir de farklı bişey söyle sayın Öner yaaaa. Ama ilk günden beri hep aynı şeyleri söyleyip duruyosunuz. Başkalarının sırtına basarak yükselme devri bitti artık. CHP nin seçim öncesi söylemlerini değiştirdiğini söyleyip aynı kara düzen devam ediyosunuz. ÜZülüyorum açıkçası. Sizden umduğumuz bu değildi.

Avatar
Orhan YILMAZ 2011-05-13 13:52:58

İnsanların yüzüne bakıp nasıl bu kadar güzel duygu sömürüsü yapabiliyorsun.Ali Haydar Öner tiyatro eğitimi aldınmı.Hesap vermekten bahsediyorsun peki sen yaptıklarının hesabını nasıl vermeyi düşünüyorsun?

Avatar
kaan 2011-05-13 14:21:01

sayın vali 60 ihtilalinin arkasın da hangi parti var kim var ..yahuu sen milletii korr sagırr falanmı zannediyorsun!!!!60 ihtilalini yapan chp zihniyetidir!!!yani sizsinizz sizz!!!!siz rahmetli menderesi asar ardından da rahmetle anarsınız!!!!utanmadan sıkılmadan menderesin adını azına alma!!!!demerilin ne oldugunu ıspartalı bilir!!!demogoji yapma!!!!geldiğin gibi gideceksin bunu unutma!!!!

Avatar
TÜRKİYE 2011-05-13 15:43:14

VAROLLLLLLLL HAYDAR KİM TUTAR SENİ BENİM 1 YAŞINDAKİ ÇOCUKBİLE İNAN MAZ SİZİN LAFLARA YÜRÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ ANCA GİDERSİNİZ....................

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi