haber32
banner77
16 Mart 2019 Cumartesi 14:49
Toplu Konut Başvurusu 15 Bini Aştı
haber32

Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın’ın öncülüğünde Belediye Meclisinin aldığı 700 dönümlük bölgenin toplu konut alanı olarak ilan edilmesinin ardından, müracaatlar alınmaya başlandı. Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın, müracaat ofisinde devam eden ön kayıtları inceledi. Dar gelirli ve emeklilere yönelik ucuz konut projesi ile ilgili olarak 7 kriter belirlendi. Bu kriterlere uyan vatandaşlar üç farklı konut tipinden birisini seçebilecek. 2+1 ve 3+1 olarak 60-80, 80-100 ve 100-120 metrekarelik konutlara müracaat eden vatandaşlar, uygulamadan memnuniyetlerini ve Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın’a duydukları güveni dile getirdiler.

Son Güncelleme: 16.03.2019 14:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
beylerbeyi 2019-03-16 19:18:44

günaydın...bugüne kadar neredeydin,15 yılda bir tek konut yapmadın,heykel yaptın,15 yılda heykellere verdiğin para 100 milyon,bu para ile 1000 konut yapardın,yalanlarına inanan yok,umut tacirliği yapma,güvenini kaybettin artık,ne yapsan boş,nafile,şehri kasabaya çevirdin,tapulu araziler üzerine otogar yap,güreş sahası yap,sen nasıl insansın...

Avatar
Hahaha 2019-03-16 18:55:10

Yer belli değil para belli değil hiç birşey belli değil ama başvuru alınıyor :))) başkaaaan başkaaaan :)))) Yaparsa Gökmen Başkan yapar :)

Misafir Avatar
esnaf 1 hafta önce @Hahaha

cehapeli yillara donup tup kuyruklarina mi girmek istiyorsunuz?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vatandaş 1 hafta önce @Hahaha

chp de heykelden ileri gitmez ha birde izmirde olduğu gibi her yağan yağmurda sandallara bineriz venedik gibi :)

Beğenmedim! (1)
Avatar
Fikri 2019-03-16 18:57:18

arsa sahiplerine para ödeyip almamış, mafya usulu gaspetmiş, kaç paraya, kaç taksit olacak peşinat ne kadar belli değil, dilekçe topluyor beyfendi, geç bunları kandıramazsın

Avatar
hipototam 2019-03-16 21:36:22

kızlaaar; yzg 15.000 başvuru almış ayol...akp liler işiniz zor bu sefer dimi...yzg kafadan 15.ooo oy topladı hadi bakem akp nın siyasileri buna karsi bir söylem geliştirin yoksa akp yöneticileri bile yzg ye oy verecek

Misafir Avatar
biri rumuzlu ya 7 gün önce @hipototam

ulan kerkenez ne ayaksın ulan sen .kimin adına konuşuyorsun ?nekrofili...

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
biri'ne 1 hafta önce @hipototam

sanane lan gavat herif

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
biri 1 hafta önce @hipototam

ibne rolü yapma kripto ibne

Beğenmedim! (4)
Avatar
fakir 2019-03-16 18:44:01

gülistan mah.ferah evlerini yıkan halil ince kulakların çınlıyormu.hakkımı helal etmiyorum.

Avatar
vatandaş 2019-03-18 08:17:12

vah ki vah vah,. vahki ıspartalıların haline, ıspartayı bu hale getirip zengini zengin, fakiri daha fakir hale getirilenler, utanın utanın, yoksulluktan ev sahibi olamamış insanların halini bir görün. herhes müteahhitlerden üç kat pahalıya ev alamıyor.

Avatar
ücret 2019-03-16 17:56:05

ücret nedir hanımlar?

Avatar
alper 2019-03-17 20:43:32

şu otagarı bi bitirseler de .yeni işe başlasalar.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi