haber32
banner77
10 Temmuz 2018 Salı 20:45
Torosgaz'dan Skandal Sayaç Okuma
haber32

 Isparta’da bir abonenin 2038 olan endeksi faturasında 2083 olarak yansıtıldı. İlgili ayda gaz kullanımının gelen fatura kadar olmasının mümkün olmadığını düşünen abone faturası ve sayacını karşılaştırınca gerçek ortaya çıktı.

 Sözkonusu abone yaptığı açıklamada, Torosgazdan gelen faturalar ile sayacınızı kontrol ediniz, zira kullanımın en az olduğu yaz ayında 50 metreküpün üzerinde fatura çıkarabiliyorlar, 2038 olan endeks faturada 2083 olabiliyor, dedi. Torosgaz’ın bu hareketi sonrası Isparta’daki tüm abonelerin sayaçlarını ve faturalarını kontrol etmesinde fayda var

haber32
Son Güncelleme: 10.07.2018 21:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ısparta 2018-07-11 08:26:24

ben vatandaşın evet hata yapılmış o kadar büyütülecek bir şey yok..asıl hata trafikteki insan kılığına girmiş havanlarla dolu ışıkta daha sarı yanmadan kornaya basan hayvanlar özellikle iş araçları dağıtım yapanlar siz bunları ifşa edinki birdaha dikkat etsinler..siz bunları bildirin

Misafir Avatar
Burak 5 ay önce @ısparta

Ben Kornaya basanlara inadına yavaş haraket ediyorum. İsteyen istop ettirebilir bilerek. Üç kuruşluk arabaya binen kendini bir bok sanıyor...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hayvanların günahı ne 5 ay önce @ısparta

o masum canlıları niye karıştıryosun işin içine

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kaplan 2018-07-11 08:09:56

yorumları toros gaz yazdı galiba

Avatar
Aslan 2018-07-10 20:56:00

Gelecek ayda 50 birim daha az çıkar fatura ne farkeder ?

Avatar
HASAN TURAN 2018-07-11 05:06:40

aynen ne var ki bunda bundan sonaki aylarda borc cikmazdi insanlik hatasi olabilir

Avatar
hüsam 2018-07-11 06:02:39

küçük şeyleri küçük hataları buyukmüş gibi yansıtıyorsunuz.bu bireysel bir hata ve kolaylıkla telafısı mümkün . sonra neden bu şehıre yatırımcı gelmiyor diyoruz.titreyın ve kendınıze dönün sevgili haber 32...

Avatar
Hayvan 2018-07-11 11:27:03

antalya yolu ilk 7 km. bok kokuyor.

Avatar
gülkentli 2018-07-11 08:46:31

bunu n haber niteliği ne insan 5 8 okuyabilir bırakın bu işleri

Avatar