haber32
banner77
11 Haziran 2019 Salı 13:16
Tüm Dere Yataklarını Su Bastı
haber32

Isparta'nın eski Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın döneminde dere yataklarının kapatılarak sitelerin yapıldığı Çünür Yeni şehir bölgesinde doğa intikamını alıyor.

Her Fırsatta Yüksek Mimarlığıyla övünen ve 1800 kilometrelik altyapıdan bahseden eski başkanın eseri yeni şehirde, dünkü yağış sonrası daha önceleri dere yatağı olan tüm bölgelerde ve çeşitli sitelerde sel meydana geldi.

Son Güncelleme: 11.06.2019 17:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş 2019-06-11 15:32:34

fotoğraflarda yeni yapılan sitelerin görüntüsü yok sel basan yerler eski köy meydanı yusuf ziya günaydın la ne ilgisi var kardeşim sel bastıysa sitelerin fotoğraflarıyla delil li haber yapın

Avatar
Adil 2019-06-11 15:19:12

Yusuf Ziya’nın umrundamıki... O sadece o dönem ne kadar cebine para girdi ona bakıyodu... Yusuf Ziya adını bile duymak isdemiyorum artık

Avatar
Murat Çolak 2019-06-11 15:24:25

Çünürü sırf kendi yandaşlarına PEŞKEŞ çekti zamanında... Deregümü de Çünürün kardeşi... Bu Yusuf Ziya nın neden mal varlığı araştırılmıyor...???????

Avatar
Mert 2019-06-12 11:21:16

önceki yönetimi eleştirmeyi bırakın da artık kendi işinize bakın. şuan orayı sel basmışsa sizin sorumluluğunuzda. öncekileri şikayet etmeyi bırakıp işinizi yapın. seçim zamanı geldiğinde vatandaş zaten kimin ne olduğuna, çalışıp çalışmadığına karar veriyor. boş iş ve haberler ile algı yaratmaya çalışmayın.

Avatar
Vatandaş 2019-06-11 15:09:17

yusuf ziya'nın eseri

Avatar
Tezcan 2019-06-11 15:21:36

Bu Yusuf Ziya’ya yüksek mimarlık verene ne demeli Allah Aşkına... Yüksek Mimarmışşşş yeminle bundan değil mimar Eğer inşaat amelesi olursa adam değilim.

Avatar
vatandaş 2019-06-11 15:45:24

haklıyım değlmi

Avatar