haber32
banner77
18 Eylül 2006 Pazartesi 08:52
TÜM DERSLERDEN 100 ALINCA...
haber32

Isparta"da Kutlubey sürücü Kursu"nun tüm teorik derslerden 100 ve direksiyondan 70-100 puan alan öğrencilerine yönelik ücretsiz eğitim kampanyasında Hilal Taşan isimli bayan, bütün derslerden 100 alarak sürücü kursuna ücret ödemedi.

  Kutlubey Sürücü Kursu"nda yapılan törende Sürücü Kursu Müdürü Hasan Kuntbilek, görevlerinin trafik kurallarına uyan sürücüleri yetiştirmek olduğunu belirterek, “İşimizin ciddiyetinin bilinci ile hareket ediyoruz. Türkiye"deki trafik kazalarının çokluğu bizi rahatsız ediyor. Türkiye"de bu durum kanayan bir yara. Bunun önlenmesinin yolu da iyi eğitimden geçer” dedi.

   Kursun kurucusu M.Ali Çelik ise, trafik eğitimindeki önemi, “Bizim burada verdiğimiz eğitimler sonucunda, sürücünün Güneydoğudaki bir teröristin yerini almayacak şekilde olması gerekir” diye açıkladı.

  Tüm derslerden 100 puan alarak kurs ücreti ödemeyen Hilal Taşan ise, kurs yöneticilerine teşekkür ederek, Türkiye"de kazaların önlenmesinin tek yolunun kurallara uymak olduğuna dikkat çekti.

OLUSUM

haber32
Son Güncelleme: 18.09.2006 08:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
büşra koçak 2008-01-21 17:07:00

merabalar ben hilal taşanın öğrencisiyim öğretmenimiz bize bu konuyu anlatınca onun adına ben gururlandım öğretmenimizde şuan olduğu gibi hırslı ve sizin kursunuzu bu sabır ve amaçla kazanmış sizlerin önündede belirtmek isterimki ben hilal öğretmenimi çok seviyorum ve sevmekteyimde hilal öğretmenimizinde belirttiği gibi TÜRKİYEDE KAZALARIN ÖNLENMESİNİN TEK YOLUNUN KURALLARA UYMAK OLDUĞUNA DİKKAT ETMEK HER SÜRÜCÜ İÇİN ÇOK ÖNEMLİDİR!!!

Avatar
nida çebi 2008-01-21 18:01:00

hilal taşan bizim fen öğretmenimiz.. Bu sınavı nasıl kazandığını ne tür zorluklar çektiğini anlattı.

Avatar
sema 2008-01-21 18:03:00

merabalar ben hilal taşanın öğrencisiyim öğretmenimiz bize bu konuyu anlatınca onun adına ben gururlandım öğretmenimizde şuan olduğu gibi hırslı ve sizin kursunuzu bu sabır ve amaçla kazanmış sizlerin önündede belirtmek isterimki ben hilal öğretmenimi çok seviyorum ve sevmekteyimde hilal öğretmenimizinde belirttiği gibi TÜRKİYEDE KAZALARIN ÖNLENMESİNİN TEK YOLUNUN KURALLARA UYMAK OLDUĞUNA DİKKAT ETMEK HER SÜRÜCÜ İÇİN ÇOK ÖNEMLİDİR!!!

Avatar
ÜMİT GÜNGÖR 2008-01-21 20:34:00