haber32
banner77
07 Mart 2013 Perşembe 08:12
Ülkü aynen devam
haber32

Vali Oğuz, velileri ve öğrencileri rahatlatacak açıklamayı yaptı ve "Mevcut yerde yeni bina ve çözüm bulununcaya kadar Ülkü ilk ve ortaokul olarak devam edecek" dedi.

 

Ülkü İlkokulu ve Ortaokulu'nda 10 gündür gündemde olan krizde son noktayı Vali Memduh Oğuz noktayı koydu. Oğuz, velileri ve öğrencileri rahatlatarak:"Ülkü ilk ve ortaokul olarak eğitim -öğretime devam edecek" açıklamasını yaptı.
 
Vali Oğuz, velilerin ve öğrencilerin istemediği bir icraat yapılmayacağını belirterek şunları söyledi."Ülkü sadece Isparta’nın değil, Türkiye'nin önemli bir okulu. Okulun mevcut yerinde yeni bir bina veya başka bir çözüm bulununcaya kadar Ülkü aynı binada ilk ve ortaokul olarak devam edecek.
Bu sürede ilk ve ortaokulun farklı girişleri için çözüm seçeneklerinden birine karar verilecek.
 
Velilerimiz ve öğrencilerimiz rahat olsunlar. Doğru olan neyse onu yaparız. Sadece Ülkü'de değil, diğer okullarımızın planlamasında da çocuklarımız için en doğrusunu yapacağız. Biz burada olduğumuz sürece en doğrusu yapılacaktır."

 

Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sayın valim 2013-03-07 08:44:43

teşekkürler sayın valimiz, umarız milli eğitim müdürü de sizin sözünüzü dinler, çünkü önceki milli eğitim müdürü, nazmiye demirel konusunda sizin sözünüzü dinlememişti ve hilmi dilmeni nazmiye demirel'e karıştırırdı , ülkü ile ve diğer birkaç okul ile rekabet eden nazmiye demirel'in eğitim kalitesi ne hale geldi

Avatar
avni 2013-03-07 08:48:06

bizim çocuklarımız üvey evlat mı? neden ülkü ikisi bir arada oluyor? vali beyin terazisi bozulmuş herhalde.

Avatar
ÇÖZÜM 2013-03-07 09:13:06

sayın veli demek bile yersiz ,karacahıl velıler.Kesinlikle o okul ya ilk ya ortaıokul olmak zorunda. Çocukları harcamayın ,ulaşım için sıkıntı çekılır elbet.Ama yoğunluk çocuğa zarar verir.Bu kararları verirken veliyi de içine alırsan çıkılmaz hal alır..En iyi kararı öğretmen ve okul verir.Şimdi ne olacak her ikji kısımın öğretmenleri kendilerine yeni yer için tayın isteyecek..Çünkü yarın bugun biri mutlaka kapanacak.Bakın naşideye veliler halletti oaryı..Birde ana okulu yapıyorlar çocukların oyun sahasına.ÇÖZÜM KAMPÜS OKULLAR

Avatar
Veli 2013-03-07 09:49:55

Neredesin adalet? Hz.Ömer zamanında mı kaldın.Zengin çocuklarına yapılanlar gözden kaçmıyor.Ahirette hesabı en zor kişiler yöneticilerdir.Demiş Yüce resul...Madem öyle tüm velilere anket yapılsın giriş çıkış kapıları çift kapılı olanlar aynı yerde kalsın.Nerede 4+4+4+ kanunu..

Avatar
şaban şabanoğlu 2013-03-07 09:53:39

bu kararı niye her okul için uygulamıyorsunuz ayırımcılık mı var yoksa başka bir durum mu

Avatar
veli 2013-03-07 11:11:21

sayın vali benim coçukta gülcü i.ö.o. da. biz bilmiyormuyuz ülküye veya nazmiye demirele yollamasını. siz sanıyormusun ki nazmiye demirel ve ülküdeki çoçukların kaç tanesi nufüz kaydına göre orda. geçici ikamet ver parayı yazdır çoçuğu. siz çözüm bulacaksanız her okula bulun. amirin memurun çocuğu kıymetlide bizimkisi kıymetli değilmi. şu anda o okullardaki çocukların %80 si başka mahallelerde. bunu görmek için gözümüzü açmaya gerek yok. oradaki servislere bakın yeter. NETİCEDE. ADALET EĞER VARSA HERKESE ADALET. YOKSA KİMSEYE YOK. HERKES EVLADININ İYİ EĞİTİM ALAMSINI İSTİYOR. ŞU ANDA GÜLCÜ İ.Ö.O MÜDÜR YOK. ÖĞRETMEN YOK. NERDE BUNLAR. ÜLKÜ VE NAZMİYEDEMİ. BENCE SİZ EĞİTİM KALİTESİ İÇİN ÖNCELİĞİNİZİ BOŞ OLAN MÜDÜRLÜK VE ÖĞRETMEN OLMADIĞI İÇİN BOŞ GEÇEN DERSLERE VERİN. AYRIMCILIK YAPMAYIN.

Avatar
hakan can 2013-03-07 11:12:08

kanunlar her okula başka türlü mü uygulanıyor ıspartada diğer okulda okuyan çocuklarımızın suçu neki okuldan koparıldılar adalet herkes için geçerlidir her okula aynı uygulanması gerekir.

Avatar
hakkı 2013-03-07 11:40:50

Diğer okulların öğrencileri üvey evlet mı ?onlar ayrılıyorda ülkü neden ayrılmıyor? bu ayrımcılık değilde ne?

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi