haber32
banner77
20 Şubat 2018 Salı 10:58
Vatandaş Bisiklet yolunu kaldır derse kaldırırım
haber32

Kanal 32’nin ilgiyle izlenen televizyon programı Basın Kulübüne konuk olan Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, gazeteci Mehmet Erçakır’ın sorularını yanıtladı. Başkan Günaydın, kent gündemini uzun süre meşgul eden ve siyasetçiler tarafından eleştiri konusu edilen bisiklet yollarıyla ilgili ilk kez bu kadar net konuştu.

HALK İSTEDİ YAPTIM HALK İSTERSE KALDIRIRIM

Bisiklet yollarının halkın talebi üzerine yapıldığını kaydeden Başkan Günaydın., “Ben halkımın istediğini yaparım. Düzensiz araç parkları ve çift parklar nedeniyle ciddi sıkıntılar vardı. Şehir trafik yönünden bu tür sıkıntılarla gündeme geliyordu. O dönem bisiklet yolları halkımızın da isteği doğrultusunda yapıldı. Ancak son dönemlerde esnaflarımızın bir bölümü bisiklet yollarının kaldırılmasını istedi. Bunun üzerine belediye olarak hemen bir anket çalışması yaptık” dedi.

2 ANKET YAPTIRDIM İŞTE SONUÇLARI

Başkan Günaydın, basın kulübünde bisiklet yollarıyla ilgili anket çalışması yaptırdığını ilk kez açıkladı. İlk anketi cadde üzerinde bulunan esnaflar nezdinde yaptırdığını kaydeden Günaydın, “Bu ankette kaldırılsın diyenler biraz daha fazla çıktı. Ancak daha sonra halkın geneline sorduk. Orada da kaldırılmasın görüşü ağır bastı. Bende şimdi bir anket daha yaptırıyorum. Eğer bu ankette kaldırılsın diyenler fazla çıkarsa ben halkımın dediğini dinler ve bisiklet yollarını kaldırırım. Halkım istedi yaptım halkım isterse kaldırırım” diye konuştu. 

haber32
Son Güncelleme: 20.02.2018 11:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kozlucalı 2018-02-20 11:30:06

sayın başkanım bisiklet ihtiyaç insanları spor teşvik için güzel bir uygulama lakin şehir yolları dar ve bisiklet yolu için yetersiz.bisiklet yolunu kaldırsanız ne olacak bu defa oradaki yolu dükkan sahibi esnaflar araçlarını park etme amacı ile kullanacak. . çözüm bisiklet yolu iptal edilse bile ana yollarda parkın ücretli olmasıdır. park ücreti davraz spor'a gelir kaynağı olabilir.

Avatar
Dost 2018-02-20 11:23:19

halk mı istedi? hangi halk o?

Misafir Avatar
halk 4 ay önce @Dost

bisiklet yoları çok güzel olmuş yapılamasa çift sıra araç parkı olurdu. kalmalı başkana tekrar tebrik ederim

Beğenmedim! (2)
Avatar
VATANDAŞ RIZA 2018-02-20 11:47:06

bisiklet yollari gerçekten güzel.emniyette memnun.araç parkimiz yok çevre kirliliğide olmadiğina göre hemde kullanan gerçekten var.diğer yorumcular yok diyor.başkanim iyidir.kaldirilmasin

Misafir Avatar
GAZİ M. ALİ 4 ay önce @VATANDAŞ RIZA

başkanim Allahini seversen isparta caddeleri̇ni̇ bi̇rgün kendi̇n dolaş esnafin kaldirimlari nasil i̇şgal edi̇p i̇şyeri̇ni̇n i̇çi̇ne aldiğini gör be kardeşi̇m. di̇ngonun ahirimi mübarek bu kadar olmaz neden göz yumuyorsun bu rezalete mi̇lleti̇ mahkum edi̇yorsun bunlara

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ispartalı 2018-02-20 11:27:27

Yaparken hangi halka sordun sen yollar zaten dar ne bisiklet yolu kim kullanıyor görünen köy kılavuz istemez git bu yolu Gökçaya yap halıkente yap ne işi var şehrin göbeğinde akılı mantık var diyecem ama yok herhalde

Avatar
Fikri 2018-02-20 11:21:25

Bu yolu kullanan şimdiye kadar sadece bir tane motosiklet gördüm. Demekki kullanan yok, Ispartalı hazır değil bisiklet yoluna, tuvalete dahi araba ile gitmek isteyen biriyiz malesef

Avatar
Ali 2018-02-20 11:23:04

kaldır başkan şu bisiklet yollarını yollar o kadar geniş olsa yap ama yollar araçlara zor yetiyor.

Avatar
ÖZ ISPARTALI 2018-02-20 11:46:04

bi̇si̇klet yollarini ne i̇çi̇n yapilir mi̇lleti̇n bi̇si̇klet bi̇nmesi̇ni̇ neye karişiyorsunuz avrupadaki̇ şehi̇rlerdeki̇ yollar gi̇bi̇ olacak konyanin bi̇si̇klet yollarini örnek alinkisa bi̇si̇klet yolu olmaz bi̇r şeyi̇ yaparken panli projeli̇ olur projesi̇z yapilan i̇şten hayir gelmez

Avatar