haber32
banner77
10 Şubat 2018 Cumartesi 15:28
Yeni Otogar 2019 Yılında Tamamlanacak mı?
haber32

Isparta Çünür Mahallesinde yükselen yeni otogar inşaatı büyük hızla ilerliyor, Mart 2019 yılında yapılması planlanan yerel seçimlere kadar tamamlanması için Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın büyük önem verdiği yeni otogar ve AVM projesinin son şekli havadan görüntülendi.

Şimdi Akıllardaki soru; Yeni Otogar 2019 yılı mart ayında tamamlanmış olacak mı? 

haber32
Son Güncelleme: 10.02.2018 15:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Halıkentli 2018-02-10 16:53:39

Tamamen duygusal olduğu için acele ediyor.Kapattığı arsalar değerlensin başka amacı yok.

Avatar
ıspartalı 2018-02-10 16:56:05

sanki seçime yetişirse otogar için oy verecez sen milleti rant için yanlış yere otogar yap sonra oy iste bence aday olma başkan

Avatar
ziyaaa 2018-02-10 19:24:58

umarım seçimlere kadar delik deşik olan yolları halleder.yoksa belediyeye yol gozukecek gibi

Avatar
ÇAKIR-REİS 2018-02-10 19:52:48

HERKEZ NİYETİN KARŞILIĞINI İKİDÜNYADA GÖRÜR.ISPARTAYA OTO GAR LAZIMDI YAPILIYOR.ELEŞTİRSEN NE OLUR ELEŞTİRMESEN NE OLUR. HİZMETİ GETİRENE TEŞEKKÜR EDİLİR.ART NİYET YAPANDA VARSA HESABINI MİLLET VE ALLAH DA GÖRÜR.

Misafir Avatar
Halıkentli 2 hafta önce @ÇAKIR-REİS

Sence Çünür yerine başka yere yapılamazmıydı.Ayrıca Başkanın arsaları burda olmasaydı buraya yapılırmıydı bu soruları düşün sonra yorum yaparsan sevinirim.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Atatür Parkı 2018-02-10 20:08:05

Belediye daha 2 yıldır Atatürk parkını bitiremediki!

Misafir Avatar
Esnaf 2 hafta önce @Atatür Parkı

Orada ki kiracıyı çıkarıp güzel bir yer yapacağız diye ortaya çıktılar.İki senedir hiçbir şey yok eski halinde dursa bundan daha iyiydi.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Yenisehir 2018-02-10 20:32:56

Hizmetin olmadigi sandiktan hezimet cikar. Yenisehirden sana oy yok baskan. Camur icindeyiz camur!

Avatar
selami 2018-02-10 15:46:50

yarım kalır, yeni seçilen bütünşehir belediye başkanı da bunu iptal edip yeni otogarı aliköy civarına yapar, burası 25 sene bu şekilde durur, o zamanın siyasileri de bunu ne yaparız diye düşünürler, biri der burayı park yapalım. park yaparlar onlar erer muratlarına biz çıkalım kerevetine

Avatar