haber32
banner77
24 Mart 2013 Pazar 18:04
YENİDEN ADAY OLACAK
haber32

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın' a 2014 yerel seçimlerinde Isparta'yı yeniden yönetmeye talipmisiniz şeklinde sorduğumuz soruya bu şekilde cevap verdi.

''Henüz 62 yaşındayım, Isparta'ya hizmet etmekten memnunum ama Türkiye 'yi yönetebilecek enerji, azim ve heyecana sahibim'' şeklinde cevap verdi.  

Günaydın'ın bu sözü merkezden sinyal alması halinde yeniden aday olacağının en güçlü açıklaması olarak değerlendirildi.

haber32
Son Güncelleme: 25.03.2013 08:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hhhh 2013-03-24 18:32:33

1999 seçimlerinde senikazandırmak için gece ve gündüz nasıl çalışıp evimize bile ekmek götürmeyip sırf sen kazanasın diye emek çektiysek, önümüzdeki seçimde seni indirmek için elimizden geleni yapacagımıza emin ol ziya başkan. dün yanındakinleri unutup en büyük kazıgıda onlara atmanın bedeli mutlaka olacak bunu unutma

Avatar
Alp EREN 2013-03-24 18:43:59

Hacı Hadi sen evine git. Daha İmar Müdürlüğünü yönetemiyorsun. Odacılar senden iyi iş yapıyor.

Avatar
BÜYÜK BAŞKAN 2013-03-24 18:49:16

Allah yardımcınız olsun sayın başkanım, işlerinizde başarılar...

Avatar
len 2013-03-24 19:27:06

anam, Türkiyeyi yönetcem diyo lan. gaçıınnn! ıspartanın mahvetti, gözünü Türkiye'ye dikmiş !!

Avatar
ALİRIZA / KEÇİBORLU 2013-03-24 19:47:14

ADAM GİBİ ADAM. BAŞIMIN ÜSTÜNDE YERİ VAR. ISPARTA'yı ve ISPARTA'lıları ÇOK SEVEN BU DÜZGÜN ADAMA SAHİP ÇIKMASI LAZIM. ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN

Avatar
insan 2013-03-24 20:57:15

birtane kadro harekei gerçekliştireme,birtane müdür atıyammama,imar müdürünü bile becerip atıyamıyan siz degilmisiniz...eger aday olursanız hem kendinize hemde partiye zara verirsiniz..size diş bilemiş partinin içinde o kadar insan varki çalışmamayı bırak direk alehinizde propaganda yayaplacak...yaş OLMUŞ 65 yeter iki dönem yaptınız ALLAH razı olsun iyi yada kötü mahkeeyi kübrada herşey ortaya çıkacak...seçime son 1 ay kala çıkacak malzemelerin siyah propagandaların altında ezilirsiniz,yazık erdemli birşekilde teşşekkür edip ömrünüzün son demini huzur içinde yaşayn...

Avatar
kapasite meselesi 2013-03-24 21:32:35

areşgülü de başbakan yardımcısı yapar olur biter.

Avatar
:)))) 2013-03-24 22:18:59

evden işaret geldi ozaman

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi