haber32
banner77
08 Ekim 2017 Pazar 13:24
Yolcu Otobüsü Yoldan Çıktı
haber32

Isparta - Antalya seferini yapan yolcu otobüsü yoldan çıktı. 

Isparta - Antalya karayolunun 60. kilometresinde bir restoran yakınlarında yoldan çıkması sonucu bariyerlere çarparak durabildi. 

Kazada sürücü hafif şekilde yaralandığı öğrenilirken, Kazanın karayolunun yağışlı olması sonucu kaptanın direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucunda meydana geldiği iddia edildi.

Ayrıntılar gelecek...

haber32
Son Güncelleme: 08.10.2017 13:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cahil peri 2017-10-08 14:24:20

Tek seritli yogun yagisli yolda inat ile sollama yapip hizla gecmek istiyordu ve bizi solladi sonrsai ise vahim sonuc soforun dikkatli olmasi gerekiyor yagisli havalarda

Avatar
KAPTAN 2017-10-08 14:53:48

i̇ni̇ş aşaği üsteli̇k meyi̇lli̇ vi̇rajlardaki̇ kaymak asfalt mutlak surette di̇şli̇ asfalt seri̇li̇p örtülmeli̇ deği̇lse hep yoldan kaynakli kazalar aci̇len önemle

Avatar
Ali Bilir 2017-10-08 15:36:24

Kaptan tecrübesiz olabilir,

Avatar
Evet 2017-10-08 20:27:32

Önce geçmiş olsun.kabak teker yağışın dostudur.hiz varmış.orasi çok tehlikeli pazarcılarla gelirken. Gönül ister ki ip gibi uzun yol olsun Ancak Antalyalı böyle şimdi yorumlarda Antalya yolu böyle Antalya yolu şöyle diye yazanları göreceğiz kardeş yola göre şoförlük yapacaksın

Avatar
- 2017-10-09 09:46:06

şoförler çok dikkatsiz.yasak olan yerde solama yapıyolar.şoför hatalarını görmemek için ön koltukları tercih etmiyorum.dereboğazı girişinden baraja 10 km kalana kadar cep telefonu ile konuşarak giden pamukkale şoförü biliyorum.kolum ağrıdı kapatıyorum dedi. ben arkasından gerek yok kaptan ben tutayım teli sen devam et diyecektim.polemiğe girmemek için ses çıkarmadım.

Avatar
Hatalı sollamadır 2017-10-08 20:08:40

direksiyon hakimiyeti ancak aracın teknik bir sorunu var veya soför kalp krizi geciriyorsa kaybedebilir. öteki türlü. ya aşırı hız, ya hatalı sollama, ve mantık dışı hareketler diyelim.

Avatar
Mühendis Öğrencisi 2017-10-09 11:00:07

resimden virajin nasil sert viraj olduğu görülebiliniyor. yol yapim hatasi var.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi