haber32
banner77
23 Mart 2019 Cumartesi 12:04
Yusuf Murat PARLAK Telefon Anketinden Full Çekti
haber32

Birebir yapılan telefon anketinde tam 461 kişiye hangi Başkan adayına oy kullanacaksınız diye soruldu?

Ankete katılan 461 kişiden 354 kişi, Yusuf Murat Parlak'a oy vereceklerini söyledi.

 Sadece 50 kişi İyi parti adayına oy vereceklerini söylediler.


 Geri kalan 57 kişi ise henüz karar vermediklerini belirttiler.

YUSUF MURAT PARLAK: 354

İSMAİL DEMİR: 50

KARARSIZLAR VE DİĞERLERİ: 57

Son Güncelleme: 23.03.2019 12:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
akparti üyesi/ keçiborlu 2019-03-23 14:40:11

milletin anketi hiç öyle değil. zaten etrafındakiler senin kimlerin kuklası olduğunu ve kimlere hizmet ettiğini gösteriyor

Avatar
Sabri 2019-03-23 14:24:06

anketi kendin yaptırırsan böyle sonuç çıkar, sirketi anket tarafsız olması lazım.

Avatar
ÜLKÜCÜ GENÇLİK / KEÇİBORLU 2019-03-23 15:29:25

maalesef korkunun ecele faydasi yok !!!

Avatar
EĞRİ / KEÇİBORLU 2019-03-23 15:47:03

i̇şi̇n şapkadan tavşan çikarmaya kaldiysa batiyorsun yusuf murat parlak.

Avatar
MURAT 2019-03-23 14:51:34

yalaaaaan. kaybetme korkusu i̇çleri̇ne doğdu yusuf m. parlağin ve etrafindaki̇ ufak çikarcilarin. uyaniklar ne yapacaklarini şaşirdi. yazik nelerden medet umuyorlar.

Avatar
HOCASI 2019-03-23 15:19:31

yusuf parlak kendi̇ni̇ başkanlik dönemi̇nde ki̇bi̇rli̇ olmasiyla belli̇ etti̇. ki̇bi̇rli̇ i̇nsani başta Allah sevmez, i̇nsanlarda sevmez.

Avatar
Güneş 2019-03-23 15:24:15

keçiborlu, iyidir iyi

Avatar
32 K 0000 2019-03-23 15:02:43

ali̇ koçun torununun, taxi̇ci̇ olcayin, tozkoparan amadin, elloğun oğlunu vs. vs. bunlarin hatirinami oy verdi̇ keçi̇borlu halki acaba ???

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi