haber32
banner77
06 Ağustos 2018 Pazartesi 17:28
Yusuf Ziya Günaydın'ın gönlündeki isim kim?
haber32

Genel Seçimler Sonrası istifa eden Mhp Isparta İl Başkanı İsa Yalçın'dan boşalan koltuğa kimin oturacağı merak konusu.

 Yerel iktidarı elinde bulunduran partinin il başkanlığı için çok kişinin ismi geçse de bu konuda Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın da referansı oldukça önemli.

Günaydın'ın en güçlü adaylarından birinin Pazar Günü güreş ağası seçilen İzzettin DİKMEN olduğu iddia ediliyor.

 

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
fakir 2018-08-06 17:42:53

maaşı dolgunsa ben talibim başkanlığa

Avatar
MURAT 2018-08-06 19:29:08

bugune kadar partiye ve partililerine sahip cikmayan belediye başkani kalkmiş bide partinin il başkanligi icin birine referansmi oluyor gerci iyi parti icin referans olabilir

Avatar
ağa 2018-08-06 19:05:33

99'da belediye meclis üyesiyken başkana karşı yaptıklarını başkan unutmaz ama damat araya girdiyse bilinmez.
meral akşenerle bütün programlarına katılan birini genel merkez atamaz. ama ikisi birden akşenerin yanına gidebilir.
ya reklam yapıyor ya da inanıyor ama hayal kırıklığı olur
başkan da adayları var kesinlikle istemeyeceği kişilerde var

Misafir Avatar
mardin 2 hafta önce @ağa

rumuzu mahsus mardin yazdım. inandıklarımı yazdım. baktım ki ırkçılık başlamış.mardin başlığını mı beğenmediniz yoksa sahip olduğum miiliyetçilik duygularımı mı beğenmediniz .bence chp,mhp,akp liniz hepiniz .yabancı karşıtısınız.yani bir nevi ırkçı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mardin 2 hafta önce @ağa

beni aydınlatığın için yeşekür ederim.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Dosthane 2018-08-07 05:41:28

yakışır yolun açık olsun arkadaşım

Misafir Avatar
mardin 2 hafta önce @Dosthane

komonistlere benziyor

Beğenmedim! (2)
Avatar
çok zor 2018-08-07 08:44:53

bahçeli 99 da belediye meclis üyesi iken çizmişti izzettini. olacağını hiç sanmıyorum

Misafir Avatar
mardin 2 hafta önce @çok zor

bedenen türke benzemeyen,ruhen islama benzemeyen ülkücü olamaz,m.h.p li olamaz benim de kriterlerim böyledir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Olmaz 2018-08-06 17:41:25

Isa yalçın adam gibi adamdı. Bence isa bey ak.parti il başkanı veya belediye başkanı olmalı.

Avatar
Ali Bilir 2018-08-06 18:30:33

İzzettin abi isabetli tercih

Misafir Avatar
mardin 2 hafta önce @Ali Bilir

marksistlere benziyor

Beğenmedim! (1)
Avatar
ali tanır 2018-08-06 19:34:21

meralci birine izin mi verir devlet bahçeli??? ama yusuf ziya günaydın bu ismi devlet bahçeliye söyleyebilirse ayakta alkışlarım

Misafir Avatar
mardin 2 hafta önce @ali tanır

teşekür ederi̇m yarin bunu peşi̇nde gi̇tmeyeli̇m bi̇ze adam gi̇bi̇ adam lazi şi̇mdi̇den kendi̇ni̇ bi̇r şey zan edi̇yor. akşeneri̇n pozi̇syon şekli̇

Beğenmedim! (1)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi