haber32
banner77
24 Ağustos 2017 Perşembe 22:36
Zabıtadan İhbarcı Vatandaşa İlginç Öneri
haber32

Isparta'nın en işlek caddelerinden 6 Mart Caddesinde çok sayıda köpeği toplu olarak gören vatandaşlar köpekleri ihbar etmek için Isparta Zabıta amirliğini aradı, Telefone çıkan görevli ''bişey olmaz o kadar köpekten'' deyince vatandaş cevap olarak '' abi bu köpekler bizi Isırırsa kuduz falan varsa ne olacak'' şeklinde konuştu. 

Zabıta görevlisinden ilginç bir öneri geldi '' Merak etme, köpek seni ısırırsa biz onu bulur karantinaya alırız''

haber32
Son Güncelleme: 24.08.2017 22:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vahşi köpekler 2017-08-24 23:24:44

Çayboyunda bazı gençler vahşi köpekleri gezdiriyor ama insanların arasında. Hatta bazı köpekler ise sahibini gezdiriyor.

Misafir Avatar
a 3 ay önce @Vahşi köpekler

ben seni bi denk getiririn ömür boyu üstüne oturamazsın nane :)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
A'ya cevap 3 ay önce @Vahşi köpekler

seni denk getirdiler herhalde, bir kuyruk acın var gibi :)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
A 3 ay önce @Vahşi köpekler

di̇kkat et o vahşi̇ köpekler seni̇ dek getrmesi̇nnn

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vatandas 2017-08-24 23:30:22

Üniversite hastanesi bahçesinde 20 ile 25 arası köpek var hergun çocuklara yada hastalara saldırıyor bahçelerde hastaların olduğu her mevkide köpek pisliği dolu geçende belediyeyi aradık cevap aynen şu belediye başkanının kesin emri ile köpeklere zabıta dokunamazmış hem o hayvanlara hemde vatandaşa yazik

Avatar
İsimsiz 2017-08-24 22:54:25

Isırdıktan sonra karantinaya alsanız nolur o ısırılan senin yakının da olabilir zabıta bey

Avatar
fakir 2017-08-24 22:50:56

at ağasına göre kişner demişler

Avatar
Adem 2017-08-25 08:11:51

Tamam köpek meselesi çözülmüyor şehir içindeki atlar ne olacak ağaçları kemiriyor,yollari pisliyor bunada çözüm bulunması gerekiyor

Avatar
Vatandaş olarak 2017-08-25 07:42:24

Ayni yer aksam ordan gecince bende gordum kaldirimi isgalden ceza yazılması lazim otobuse binecekler sandim cocuklarimizla kaldirimdan onceden isgalden yuruyemiyoduk simdide ... ya enbuyuk barinak nerde bunebeee resim herseyi anlatiyi

Avatar
Arif 2017-08-24 22:53:25

Gezcek abi köpekler serbest.ne olsa belediyenin başına patlıyor.

Avatar
eKo 2017-08-24 23:15:24

hemen ne lan korkuyonuz 3-5 kopekten. elinize deynek alin host diyin. zabitanin tek isi sokak kopeklerini oradan oraya alsin goyursun.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi