haber32
banner77
05 Eylül 2017 Salı 14:51
Zabun Ankara'ya Çağrıldı
haber32

Ak Parti'de kongre süreci devam ederken İl Başkanı Osman Zabun'un göreve devam edip-etmeyeceği üzerine pek çok spekülasyon üretiliyor. Osman Zabun, AK Parti Genel Merkezi'nin çağrısı üzerine bu sabah Ankara'ya gitti.

OSMAN ZABUN KİMDİR?

1988 YILINDA ISPARTA İHL'DEN MEZUN OLDU 1990 YILINDA EVLENDİ EŞİ EV HANIMI OLUP 3 ÇOCUK SAHİBİDİR 1995 YILINDA AVUKATLIK SATJINI TAMAMLAYARAK SERBEST AVUKATLIK MESLEĞİNE BAŞLADI. 2 DÖNEMDİR AK PARTİ ISPARTA İL BAŞKANLIĞI YAPAN ZABUN HALEN SERBEST AVUKATLIK YAPMAKTADIR.

haber32
Anahtar Kelimeler:
Zabun Ankaraya Çağrıldı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mahmut 2017-09-05 16:12:12

eğer gitmesse, kuruluşundan beri oy verdiğim ak partiye yerel seçimlerde oy vermeyeceğim

Avatar
Başgannn 2017-09-05 15:05:27

Hadi gözümüz aydın olsun zabun gidiyorrr

Avatar
dertli 2017-09-05 15:40:41

maalesef zabun gitmiyor. alacakları adamı çağırmazlar ankara'ya. sadece kulağını çekip gönderecekler geriye. ama asıl kulağı da seçmen 2019'da çekecek. hatta çeke çeke ısparta'da ak parti'nin kulağını koparacak seçmen.

Avatar
Selçuk 2017-09-05 21:26:22

Süt birliği çiftlik gibi kullanılıyor. Değişim önce karaağaçtan olmalı. Köylümüzün süt paraları borsa da

Avatar
sayin haber 32 lütfen arastiriniz!!!!!!!!!!!!! 2017-09-05 15:15:51

vergi dairelerinde ne dönüyor, her yil vergi ödeyen fkir halk lütfen faturalarinizi atmayiniz, sizden gecmis yillara dönük tahsilat yapabiliyorlar. 10 yila kadr saklamak gerekiyor bu belgeleri , ama vergi dairesi bu gün 15 yil geriden tahsilat yapilmis millet ömür boyu saklamak zorundami bu faturalari!!!!!!!!!!!!!!!!!! vergisini düzenli ödedigi halde bu durumlarl karsilasan varsa lütfen yazsin bizde bilgilenelim..........

Misafir Avatar
bunların işi tamamen duygusal 1 yıl önce @sayin haber 32 lütfen arastiriniz!!!!!!!!!!!!!

kim araştıracak haber 32 mi onlar kopyala yapıştır haberciligi yapar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
inşallah gider 2017-09-05 15:43:52

gitsin yoksa ıspartada ak parti kalmaz.

Avatar
rast 2017-09-06 14:54:35

hadi inşAllah kovuldu haberini alırız.ısparta da rahat bir nefes alır.yoksa neyi alacağını herkes bilir.

Avatar
bravo zabun 2017-09-05 21:38:09

ISPARTAYI AKPARTİ SEVMIYOR FAKAT ISPARTALI BU GÜNE KADAR ÜLKE İSTIKRARI İCİN GEREKENİ YAPMIŞTIR.BU DURUM GENELE BAKILIRSA AKPARTIYE HALKIN DEDİGI DEGIL PARTİNİN DIRETTİGİ LAZIM GALİBA. BÖYLE DEVAM EDERSE 2018 SEÇİM VAR. İSTİKRAR FALAN KALMAZ. ÇOK NAZ AŞIK USANDIRIR. DUYAN ANLASIN. İSTIFALARDA GELEBİLİR.AKPARTILI GIBI DAVRANMAYAN YONETICİ ASLA KABUL GÖRMEMELİ.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi