haber32
banner77
05 Aralık 2018 Çarşamba 17:09
Zabun Bu emaneti taşımaya devam edeceğiz
haber32

AK Parti İl Başkanı Osman Zabun, Şükrü Başdeğirmen’in Isparta Belediye Başkan Adayı olduğunu teşkilat mensuplarına ve partililere mesajla bildirdi.

Zabun, mesajında Şükrü Başdeğirmen’e hayırlı olsun dileklerini iletti, dava adamlığına yakışır bir açıklama yaptı. Zabun, “Isparta Belediye Başkan Adayımız Şükrü Başdeğirmen olmuştur. Hayırlı olsun. Rabbim bize bu davanın yükünü yüklemiş. Bu ağır yükü bugüne kadar yüksünmeden taşımaya gayret ettik.

Emanet omuzumuzda durduğu müddetçe de aynı fedakarlıkla taşımaya devam ederiz” dedi.

haber32
Anahtar Kelimeler:
OsmanZabunAkParti
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Osman 2018-12-05 17:31:59

Çok şükür seni görmedik başkan adayı olarak

Avatar
Zabunu istemiyoruz 2018-12-05 19:18:32

Sen istifa etmemismiydin zabun bey. Istıfa etsen geri dönemezdin ne oyun yaptınız acaba? Koltuk mu tatlı geldi.

Avatar
Keriman 2018-12-05 23:36:11

şükrü bey ne zaman ak partili oldu.hangi kesimlere yakın ?yanlış aday ak parti kaybetmiştir.

Misafir Avatar
Düşün 7 gün önce @Keriman

Ali bey osman bey ne zaman olduysa

Beğenmedim! (5)
Avatar
içimizden 2018-12-05 18:58:23

ak parti bir 5 yıl daha unutsun belediyeyi yanlış aday bence

Misafir Avatar
HÜSAM 6 gün önce @içimizden

kesinlikle yanlış değil.ben bu gune kadarkı en doğru seçim.söke söke basdeğirmen baskan...

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
Nah 7 gün önce @içimizden

Basdegirmen soke soke alacak

Beğenmedim! (19)
Avatar
dava adamlığına yakışır bir açıklama yaptı. 2018-12-05 18:17:32

nasıl bir haber bu? ak partinin haber sitesi misiniz siz?

Avatar
metehan 2018-12-05 20:34:12

başdeğirmen gele gele yusuf ziya güle güle

Avatar