haber32
banner77
28 Mayıs 2018 Pazartesi 23:13
ZİRAAT FAKÜLTESİ DEKANI İSTİFA ETTİ
haber32

Ziraat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mevlüt Türk görevinden istifa etti. Prof.Dr.Türk’ün Ziraaat Fakültesi’nin SDÜ’den ayrılıp Uygulamalı Bilimler Üniversitesi’ne bağlanması nedeniyle istifa ettiği öğrenildi

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş 2018-05-29 09:32:39

hela olsun hocam.keşke herkes sizin gibi tepki gösterebilse

Misafir Avatar
Vatandaş Nickli kişiye 12 ay önce @vatandaş

ziraaat fakültesinin sdü' den ayrılıp uygulamalı bilimler üniversitesine bağlanmasından dolayı (zorunlu olarak istifa etmek zorunda). sen ne tepkisinden bahsediyorsun

Beğenmedim! (14)
Avatar
İbrahim 2018-05-29 13:56:01

vatandaş nickli kişiye diye yorum yapan kişi. madem mecburen istifa edecek yeni üniversiteye geçen diğer üç ( 3 ) fakülte dekanı neden görevinin başında??? sırf yorum yazmak için bir şeyler karalamışsın...

Misafir Avatar
E ibrahim Bee 12 ay önce @İbrahim

resmi gazete yayınlandı bu yasa ek 194. madde de ne diyor. sdü ye bağlı ziraat fakültesinin adı ve bağlantısı değiştirilerek yeni rektörlüğe bağlanan tarım bilimleri ve teknolojileri fakültesinden.... devam ediyor gidiyor.
sırf birşeyler yazayım diyerek bir şeyler karalayan sensin aç resmi gazeteyi araştır konuyu da öyle yorum yap sayın kardeşim.....

Beğenmedim! (2)
Avatar
Aslan 2018-05-29 22:49:21

şu isubu ya itilen fakültelerin içinde adam gibi tek dekan mevlüt hoca idi. diğerleri kendilerini koltuklarına japonla yapıştırmışlar herhalde...

Avatar
ormancı 2018-05-29 23:12:00

helal olsun mevlüt hocam.. ısparta'ya atılan kazığa göz yummadı.. kaç trilyonluk yatırım önemsenmedi resmen yeni üniversiteye bağlayıp devleti zarara uğratanların mahşeri huzurda nasıl hesap verecekler.. ayrıca sevinin ispartalilar i̇ki̇nci̇ üni̇versi̇te geli̇yor di̇ye.. üni̇versi̇te falan gelmi̇yor mevcut i̇ki̇ye bölünüyor ve orayi terci̇h eden öğrenci̇ sayisi da düşecek... si̇z ayakta alkişlkayin..

Avatar
issiz zirattçi 2018-05-29 16:14:24

hepiniz istifa edin bir işe yaramazsınız. bir şey öğretmezsiniz. etraf mezun kaynıyor. bu fakülteler her yerde kapanmalı ihtiyaç yok.

Avatar
Kuvay-i Milliye 2018-05-29 23:41:07

5 yıllık fakülte mezunu biri olarak söylüyorum : bir üniversitede fakülte ve öğrenci sayısının azalması eğitimin kalitesini artırma bakımından bir fırsat sağlar. bu da vatansever öğretim üyelerimizin özveriyle çalışmasıyla olur. aldığı parayı haketmek için çaba gösteren bütün hocalarımızın ellerinden öpüyorum.

Avatar
mehmet 2018-05-30 09:19:29

çok da tınnnn.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi