haber32
banner77
18 Kasım 2006 Cumartesi 11:21
BU HAFTA MAÇ 1 YTL
haber32
Ispartaspor – Bozüyükspor karşılaşmasının bilet fiyatlarını şehirde sporseverlerin stadı doldurması için 1 YTL’ye düşürüldü.
haber32
Son Güncelleme: 25.06.2009 20:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ıspartalı 2006-11-18 13:42:00

İsterse bedava olsun boşuna.Hoca ve yardımcısı istifa etti 8 tane oyuncu paralarımız verilmiyor diye klübü terk etti.Bozüyük fark atmasa bari...

Avatar
ıspartalı 2006-11-18 18:53:00

8 oyuncu klüple ilişiğini tamamen kesti haberiniz olsun........

Avatar
raco32 2006-11-19 23:02:00

bakim arkadaslar böyle düsünmeyelim zaten problemleri olan maddi sikintisi olan bir takimiz bu takim bizim sehrimizin takimi hep birlikte bu kötü gününde destekleyelim .suanda kötü bir dönemden gecmekteyiz insaallah gecer.Allah yardimcimiz olsun ama bu haftada bozüyüke yenildik insaallah düzelir.selam bol basarilar.

Avatar
EROGLU yalcin 2006-12-20 11:14:00

ISPARTASPORDAN BISEY OLMAZ BEN FRANSADAN YAZIYORUM VE TEKNIK ADAMLAR YABANCI OLMADIKTAN SONRA HAYATA IKINCI LIGI GOREMEZ BENDE KAMPA KATILMISTIM FUTBOLCUYUM BURLARDA AMA TURKIYENIN UCUNCU LIGINDE YERIM YOK DEDILER CUNKU UZERIMDEN PARA YIYEMIYECEKLER

Avatar