haber32
banner77
08 Ekim 2006 Pazar 17:37
ISPARTASPOR 1 GÖZTEPE 1
haber32
Futbolda, Türk Telekom Lig A, Lig B ve Üçüncü Lig'e Bugün Yapılan Maçlarla Devam Edildi.
Futbolda, Türk Telekom Lig A, Lig B ve Üçüncü Lig'e bugün yapılan maçlarla devam edildi.

Alınan sonuçlar şöyle:
-3. Grup-

Nilüfer Belediyespor-Afyonkarahisar Spor...( 0 - 1 )
Yeni Burdur Spor-Kütahya Spor..............( 1 - 0 )
Balıkesirspor-Bursa Merinos Spor...........( 2 - 0 )
Isparta Spor-Göztepe A.Ş...................( 1 - 1 )
Denizli Belediyespor-Akhisar Bel. G.Spor...( 2 - 2 )
Aydınspor-Mustafa Kemalpaşa Spor...........( 0 - 1 )
haber32
Son Güncelleme: 25.06.2009 20:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Selahattin ERTÜRK 2006-10-09 05:15:00

REKORA KAÇ BERABERLİK KALDI?

Avatar
serdar tunçbilek 2006-10-09 16:59:00

bu takıma mutlaka kaliteli bir golcu sart yoksa daha cok puan kaybı olacak

Avatar