haber32
banner77
13 Aralık 2006 Çarşamba 07:29
PARA VAR HUZUR VAR!
haber32

Başkan Çalışkan sözünde durdu

 

Deplasmanda oynanan Yeni Burdurspor maçı öncesi futbolculara ve personele galibiyet için 20 bin YTL, beraberlik içinse 10 bin YTL vereceğini söyleyen Ispartaspor Kulübü Başkanı İsmail Çalışkan, verdiği sözü tuttu.

 

Yeni Burdurspor"u 1-0"la geçen pembe yeşilli ekibi ve personeli Salı akşamı bir araya getiren çalışkan 20 bin YTL"yi futbolculara ve personele dağıttı. Primlerin ardından futbolcular ile yemek yiyen Çalışkan futbolcularına çok güvendiğini ve ikinci yarı her şeyin değişeceğini, bu hafta kendi sahamızda yapılacak olan devrenin son maçında balıkesirsporu  konuk edeceğiz devreyi galibiyetle bitirmek istiyoruz, sporcularıma güveniyorum artık sporcular kendilerine güven gelmiştir.”dedi

haber32
Son Güncelleme: 25.06.2009 20:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KOCER 2006-12-13 11:50:00

BU TAKIMA TÜM ISPARTANIN SAHİP CIKMASINI TEMENNİ EDİYORUM HERKESİN ELİNİ TAŞİN ALTINA KOYMASI GEREKIR HERŞEY ISPARTASPOR İÇİN

Avatar
elit cafe 2006-12-13 16:12:00

bu il daha iyilerine layık onun için Isparta'da yaşayan vatandaşlarımızın birlik beraberlik içince Ispartaspor'a Maddi manevi desdek vermesi gerekir.bu bir vatandaşlık görevidir.herkesi ıspartaspor'a desdek vermeye davet ediyorum.

Avatar
hasan ulutürk 2006-12-14 06:40:00

Kendisini akıllı sanan, politikacılardan kurtaramazsak büyük bir aptalık yapmış oluruz geç te olsa yanlışlıktan dönmenin sevincini yaşamalıyız belediye başkanını kulubün kapısından içeriye sokmamalıyız gitsin siyaset yalanlarını başka yerde yapsın

Avatar
MURAT ÇELİKÇİ 2006-12-14 07:31:00

sayın ismail çalışkan sezon başında başkanlığa aday olduğunda niye engel oldular.takım bir seneyi boşuna kaybetti.oysa bu gruptan rahatlıkla çıkabilirdik.şimdi birileri bunun hesabını vermiyecekmi?ama az kaldı ISPARTASPORUMUZ ligde kalacak ama bunlar şimdiden küme düştü!!!!!!!

Avatar
metin acar 2006-12-25 16:01:00

bu takım ne ahmetinş ne mehmetinş nede ismailin! bu takım biz ıspartalıların. bu takımın yeri burası değil diyen herkesi bu takımı kurtarmaya davet ediyorum. ben bir maşımın yarısını veriyorum.bütün ısparta halkını fedakar olmaya ve layık olduğumuz yere gelmek istiyoruz. varmısınız hemşehrilerim. gelin elbirliğiyle bu herakat başlasın.yaşasın ısparta spor .

Avatar
32 gençlik 2007-01-09 21:25:00

alayına isyan nölümüne ıspatalıyız

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi

haber32