haber32
banner77
12 Mart 2007 Pazartesi 10:36
YENİLGİ ÜSTÜNE YENİLGİ
haber32

24. haftada Afyonspor'u evinde konuk eden Ispartaspor, oynadığı kötü oyunla sahadan 4-0 mağlup ayrıldı. Son haftalarda gerek futbolcularda gerekse yönetimde çıkan bazı olumsuz gelişmeler dün oynanan Ispartaspor-Afyonspor maçına da yansıdı.

   Başkan Mehmet Aksın başkanlığında sahaya çıkan Ispartaspor takımı oynadığı kötü futbolun ardından sahadan 4-0 mağlup olmasına neden oldu. Dün saat 13.30'da Isparta Atatürk Stadında oynanan maçın ilk yarısında Afyonspor oynadığı etkili futbolu ile 2-0 galip tamamladı.

  Afyonspor'un ilk yarıdaki iki golünü Emrah attı. Maçın ikinci yarısında yine baskılı bir oyun sergileyen Afyonspor'un 3.cü golünü Semih ve skoru belirleyen 4. golü ise Alper kaydetti. Emniyet güçlerini kutluyoruz.

Dün Atatürk Stadyumunda oynanan maçta emniyetin geniş güvenlik önlemleri alması ve olası olaylara karşı anında müdahalesi taraftarlar tarafından dakikalarca alkışlandı. Olaylı bitmesi düşünülen maçta kimsenin burnunun dahi kanamaması, emniyetin olaylara yaklaşımındaki hassasiyetini gözler önüne serdi.

Kaynak: Yeni Ekspres Gazete

haber32
Son Güncelleme: 25.06.2009 20:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HASAN TASDEMIR 2007-03-12 12:13:00

Cagirin Saddam´in oglunu bunlari güzelce bir falakaya ceksin.

Ispartadfa 4.0 yenilmek. Demirel bile secimlerde Ispartada böyle bir yenilgi almamisti.

Avatar
bilo 2007-03-12 16:58:00

aksın ve adaamları defolun gidin.

Avatar
murat çelikçi 2007-03-13 06:54:00

SİZLERİ TEBRİKEDİYORUM!!!!!!!!
hep beraber elele verip ıspartaspora tarihinin en ağır iç saha yenilgisini yaşattınız.eğer son 25 yılda sahamızda böyle farklı bir yenilgi duyan varsa haber versin.

Avatar
mevlüt çınar 2007-03-13 08:27:00

selamlar ıspartaspor yüreğimizde olsun varsın yenilelim onu yüreğimizden kimse atamaz by

Avatar
turgut yuruk 2007-03-13 16:48:00

selam degerli ispartaspor hayranlari
ne olacak bu halimiz?
ne zaman basarili bir takim gorecegiz
bu taraftari bu kadar uzmeye kimsenin hakki yoktur.

Avatar
tarkan kaan 2007-03-13 16:54:00

selam degerli ardas demirel bile 4.0 ispartada katbetmedi diyorsun
bunu yazarken utanir adam.
demirel kac sene hukumdarlik surdurdu ailesi ve akrabalari.
soruyorum o zaman ispartaspor 1ligdemi oynuyordu.
her uzerine dusen payi alsin.
SAYGILARIMLA.

Avatar
serkan aygun 2007-03-14 08:53:00