BMW ’nin yayınladığı rapora göre, 2019 yılının ilk on ayında lüks modeller olarak sınıflandırılan modellere ait satış rakamları, yüzde 60 artış gösterdi.

Alman otomobil üreticisi sadece ekim ayında dünya genelinde, 176.291 adet BMW satmayı başardı. BMW Group bünyesinde bulunan MINI, Rolls-Royce gibi alt markaları da eklediğimizde toplam satış adedi 204.295 ’e yükseliyor.

BMW Grup tarihinin en yüksek aylık satış adedi anlamına gelen bu sayı, dev şirketi oldukça tatmin etmiş gibi gözüküyor.

Yenilenen BMW 7 Serisi ve yeni BMW 8 Serisi, BMW ’nin premium segmentteki en güçlü kozları haline gelmeyi başardı.

Böylelikle, premium segmentindeki liderliğini de kimseye kaptırmayan BMW, elektrikli BMW modellerinin de bu başarıda oldukça büyük katkısının bulunduğunu belirtti.

Geçtiğimiz ekim ayında elektrikli otomobil satışlarında yüzde 8.6 yükseliş yakalayan BMW, özellikle BMW i3 modeline dikkat çekti.

BMW i3 modeli yıllık satış istatistiğinde yüzde 20 ’ye yakın bir yükseliş yakalamayı başardı.

Bu haber sizlere www.haber32.com.tr farkıyla sunulmuştur