Rapora göre dördüncü çeyrekte ABD’de satılan iPhone’ların yüzde 69’u 2019 yılında piyasaya sürüldü. iPhone 11 Pro ve Pro Max’ın her biri satışların yüzde 15’ini oluştururken, iPhone 11 ise yüzde 39 ile çok daha popüler oldu.

iPhone XS Max’ın XS’den daha fazla sattığı dikkate alındığında bu ilginç bir değişim. Satış rakamlarına göre iPhone X sahibi birçok kullanıcı iPhone 11 Pro’ya geçiş yapmaya başladı. iPhone XR ise iyi satmaya devam etti.

Bunun nedeni iPhone 11 üçlüsü piyasaya sürüldükten sonra, 599 dolarlık indirimli fiyatı ile kullanıcı karşısına çıkması. Dördüncü çeyrekteki iPhone satışlarının yüzde 18’lik bölümünü iPhone XR modeli oluşturdu.

Rapordaki araştırma konularından birisi de, depolama alanı oldu. iPhone 11 Pro ve Pro Max satın alan üç kişiden ikisi 64 GB’dan daha yüksek bir depolamaya tercih etti. Geriye kalan bir kişi ise temel depolamayı yani 64 GB‘ı tercih etti.