Apple ’ın kablosuz akıllı hoparlörü HomePod, Apple cihazları arasında senkronizasyon sağlayan Handoff desteği ve çoklu kullanıcı sistemi ile tazelenmişti. İşler, ilgili güncellemeden sonra değişti.

Birçok HomePod kullanıcısı, iOS 13.2 güncellemesinin akıllı hoparlörü bozduğunu ifade etti. Ön yükleme işlemini başarılı bir şekilde tamamlayamayan akıllı hoparlör, çalışamaz hale geldi.

HomePod, kullanıcılardan gelen bilgilere göre asla durmayan yeniden başlatma döngüsü sorunu ile karşı karşıya. Kablosuz ses cihazı, “hard reset” olarak adlandırılan yeniden başlatma işlemini de yürütemiyor.

HomePod ’ın üzerinde yer alan düğmelerin çalışmaması, sorunun çözülememesine sebep oluyor. iOS 13.2 güncellemesinden sonra cihazını yeniden başlatanlar, cihazının tamamen çalışmadığını öne sürdü.

Bu konu hakkında internet sitesinden bir açıklama paylaşan Apple, iOS 13.2 ’yi yüklemiş ama yeniden başlatma işlemini yapmamış olanların olduğu yerde kalmalarını ve yeniden başlatma işlemini yapmamalarını söyledi.

Apple, HomePodOS 13.2 güncellemesini iptal etti. Zira iPhone ’a yüklenen iOS 13.2 yazılımından sonra HomePod ’a yüklenen HomePodOS 13.2, cihazı yine kilitliyor.

Akıllı hoparlör, muhtemelen sonsuza kadar süren yeniden başlatma işleminde takılı kalması nedeniyle herhangi bir Wi-Fi ağına bağlanamıyor. Kısacası bu sorunun çözümünde internet de rol oynayamıyor.

Apple, ilgili sorundan dolayı mağdur olanların HomePod ürünlerini değiştirme kararı aldı.

Bu haber sizlere www.haber32.com.tr farkıyla sunulmuştur