Porsche 911 Turbo S özellikleri ile ilgili detaylara ilk olarak değişen boyutlarla başlayalım. Otomobil önceki nesline göre 45 milimetre daha geniş, 1.840 milimetrelik bir ön aks ile geliyor. Arka aks ise 1.900 milimetre. Bu da önceki nesle göre 20 milimetre artış anlamına geliyor. ine bir önceki nesle göre, ön aksta 42 mm, arka aksta 10 mm daha fazla genişlik ve karma boyutlu jantlar, yeni modelin daha aerodinamik olmasına, çevikliğine ve sportifliğine katkıda bulunmuş.

Otomobilin iki farklı jant seçeneği bulunuyor. Bunlar önde 255/35 boyutlu 20 inç’lik jantlar, arkada ise 315/30 ebatlı 21 inç’lik jantlar.

Yeni donanım seçenekleri, dört çeker 911’in çok daha sportif bir görünüme kavuşmasına yardımcı oluyor. Bu seçenekler arasında 10 mm alçaltılmış Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi (PASM) spor şasisi ve ayarlanabilir kanatlı spor egzoz sistemi yer alıyor.

Kabinde ise standart donanımda deri iç mekan ve karbon trim Açık Gümüş detaylar dikkat çekiyor. Yeni tasarlanan iki tonlu iç mekan Porsche Exclusive Manufaktur tarafından opsiyonel olarak sunulacak. 18 yönlü ayarlanabilen spor koltuklarda, Porsche 930 olarak bilinen ilk 911 Turbo’yu anımsatan dikişler bulunuyor. Ortadaki PCM ekranı artık 10,9 inç büyüklüğünde ve yeni yerleşimi sayesinde dikkat dağıtmadan hızlı bir şekilde kullanılabiliyor. Otomobildeki diğer fabrika çıkışı özellikler arasında GT spor direksiyon simidi, yeni entegre Porsche Track Precision uygulaması ve BOSE Surround Sound ses sistemini içeren Sport Chrono paketi bulunuyor.

Porsche 911 Turbo S motor özellikleri

Coupe ve Cabriolet olarak lanse edilen Porsche 911 Turbo S motor özellikleri ile ilgili detaylara da bakmak gerekiyor. Otomobil gücünü 3.8 litrelik çift VTG turboşarjlı boxer motordan alıyor. Bu motor 650 PS güç ve 800 Nm tork üretiyor. 8 ileri PDK otomatik şanzıman ile kombine edilen motor, otomobilin 0’dan 100 kilometre hıza 2.7 saniyede ulaşmasını sağlıyor. Ayrıca otomobilin maksimum gücünün de 330 km/s olduğunu belirtelim.

911 Turbo S‘de kullanılan yeni motorun temeli, 911 Carrera’nın motor serisine dayanıyor. Otomobilde tamamen yeniden tasarlanmış hava soğutma sistemi bulunuyor. Elektrikli olarak ayarlanabilen hava tahliye valflerine simetrik olarak yerleştirilen yeni ve daha büyük VTG (Değişken Türbin Geometrisi-variable turbine geometry) turboşarjlar ve basınç enjektörleri, yeni 911 Turbo S’in tepki kabiliyetini, gücünü, tork, emisyon ve devir kabiliyetlerini dikkate değer şekilde geliştirmiş.