Snapchat AR filtresi

AR reklamlarının 2022 yılına kadar 13 milyar dolardan fazla gelir elde etmesi ve bunun sonucunda o yıla kadar tüm mobil reklam gelirlerinin% 12’sinden fazlasını oluşturması bekleniyor. Bu sebeple önemli markalar AR-GE stratejilerini şimdiden avantaj sağlamak adına bu konu üzerinden planlıyor. Tüketicilerin sosyal medyada AR ile yapılan viralleri benimsemesi, markaların sosyal stratejilerini geliştirmek için teknolojiyi neden benimsemeleri gerektiğinin altını çiziyor.

Tartışılan Instagram özelliği kaldırılıyor

Bir süredir tartışmalara konu olan Instagram özelliği ile ilgili yeni bir açıklama geldi. Buna göre Instagram yeni özelliğini kullanımdan kaldırıyor. İşte tüm detaylar!

Markalar, tüketicileri için AR teknolojisini daha fazla kullanacak

Markaların sosyal medya stratejilerinde AR teknolojisini uygularken ulaşmaya çalıştıkları üç hedefleri vardır. Satış ve indirmeleri artırmak, tüketici katılımını artırmak ve marka bilinirliğini artırmak. Buna ek olarak, teknolojinin yakın gelecekte gelişeceğine dair çok sayıda gösterge var ve bu da markaların sosyal medyada AR kullanımını yönlendirmede baş rol oynayacak.

Sosyal medya zamanla AR deneyimini artıracak ve önümüzdeki yıllarda markalar için AR teknolojisi trendi ile yeni fırsatlar sunulacak.