Avrupa'nın en büyük bilişim fuarlarından olan CeBIT, bugün 10'uncu kez ziyaretçilerine kapılarını açıyor.

Ancak önde gelen teknoloji devleri, fuara teknolojik gelişmelerin hızına ayak uyduramadığı gerekçesiyle katılmıyor. Bunlardan biri de geçen yıl CeBIT'ın ana sponsoru olan Turkcell. Bilişim haftasında müşterilerini yalnız bırakmayan Türkiye'nin lider cep telefonu (GSM) operatörü, yeni hizmet ve uygulamalarını tanıtmak için Beyoğlu'ndaki genel müdürlük binası Turkcell Plaza'da mini fuar düzenledi.

 'Turkcell'le Yaşam Günleri' adı verilen etkinlik, dün genel müdürlük binasında açılan showroomda başladı. Teknoloji devi, etkinlik çerçevesinde yenilikçi ürün ve servislerini tanıtmayı, mobil teknolojilerin bireysel ve kurumsal müşterilerin hayatlarına getirdiği fayda ve zenginliği test ettirmeyi amaçlıyor.

Basın toplantısında konuşan Turkcell Kurumsal İletişim ve İlişkilerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Koray Öztürkler, müşterilerine dünyada ilk ya da öncü olan pek çok yeni ürün ve servisi sunduklarını, bu ürünleri de çeşitli etkinliklerle tanıttıklarını söyledi.

Tanıtım faaliyetlerini bundan böyle yılın tamamına yayarak 'Turkcell'li Yaşam Günleri' başlığıyla sürdüreceklerini aktardı. 3G'nin ikinci ayı doldurduğunu hatırlatan Öztürkler, "Türkiye 3G'yi sevdi." dedi. İki ayda 3,5 milyon 3G abonesine ulaşan Turkcell, 100 bini aşkın VINN 3G modem, netbook ve notebook satmış. Bu sürede 3G aboneleri 7,5 milyon dakika görüntülü görüşme yapmış, kişi başı data kullanımı 3 kat, toplam veri kullanımı da 4 kat artmış.